VikinGz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg har mang en dag sittet å tenkt litt på selskapet leasy... Om hvordan det funker og hvor mange som jobber der.... Eneste infoen jeg har funnet ut er det som vises i reklamer osv. Det ser ut til at det er dyrer kontant pris enn mange andre steder og vertfall selve nedbetalingen er av og til mye dyrer enn forbrukslån... Men nå kommer det jeg har tenkt mest på: I reklame filmene så sier de alltid at Petter kommer å levere varen og innstalerer den, og drar ikke før det funker. Hmm... enten MÅ man hete Petter for å få jobb i Leasy, eller en som jobber døgne rundt.... Hva tenker du på når du ser reklamen. Kommer Petter viss jeg bestiler noe? Eller vill kansje Anders eller Anne komme? Eller vill alle si de heter Petter? Hva tror du? *edit* Dette er ett av bildene på forsiden Dette står nederst på siden deres Bestill her på nettet, eller ring 08080, så leverer Petter rett hjem til deg Endret 15. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det er mystisk. Jeg lurer også på hvorfor hun fine damen ikke er på Ica. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Denne kommer i samme klasse som spådamer som man kan ringe døgnet rundt. "Anna - svært klarsynt , 24kr minuttet åpent 24timer i døgnet".. Med spådamer så kan man jo tenke seg til at de vet når folk vil ringe og tar seg pauser når de vet det kommer til å være stille på telefonen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det er mystisk. Jeg lurer også på hvorfor hun fine damen ikke er på Ica. Ja, eller hu heite dama i Grandiosareklamen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har fundert over det samme selv. Nesten vurdert å bestille noe, for å se om det er Petter som kommer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg ville ikke sluppet inn noen andre fra L'easy enn en som het Petter, det måtte jo være svindel hvis ikke Petter kom. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har fundert over det samme selv. Nesten vurdert å bestille noe, for å se om det er Petter som kommer. Sikkert det de vil at folk skal gjøre =) EDIT: Lagt til Quote =) Endret 15. september 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvis jeg skulle bestilt noe fra Leasy og så får jeg en som kommer med tingen(e) og han ikke heter Petter, da skulle jeg klaget skikkelig! De sier jo i reklamen at det er Petter som kommer med den. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har fundert over det samme selv. Nesten vurdert å bestille noe, for å se om det er Petter som kommer. 6868746[/snapback] Det er det de vil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Men da er det antakelig ikke Petter som kommer. Eller selvfølgelig har fyren et navneskilt det står Petter på, men det er for at folk som oss ikke skal bli sure og kreve penger tilbake. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg heter Petter. 6868633[/snapback] Heldi du... garantert jobb hos leasy Viss det kommer damer på døra a? Og det står petter på navnskilte... da åpner jeg ikke Endret 15. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Viss det kommer damer på døra a?Og det står petter på navnskilte... da åpner jeg ikke :!: !! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Krever erstatning om ikke Petter kommer Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Viss det kommer damer på døra a?Og det står petter på navnskilte... da åpner jeg ikke 6869076[/snapback] Da står det antagligvis Petrina. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) vi fikk en oppvaskmaskin fra de her om dagen, men det var TROND som kom... ikke petter Endret 15. september 2006 av Minerva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå