Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Sitter her å prøver å sette inn litt sikkerhet i det trådløse nettet. Men har fått litt problemer når det kommer til router passordet. I manualen står det default passordet er "admin/admin" men dette fungerer ikke jeg har prøvd å resette routeren, men greier fortsatt ikke å logge meg inn. Routeren er en Topcom Skyr@cer Pro WBR 654 om det hjelper. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Spørsmål: Reset som i et klikk på resetknappen eller reset som i en total reset til "factory settings" ? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har du prøvde å resete routern: To reset your router to default factory settings, you have to press and hold the reset button on the back of the router for 10-15 seconds. All the lights will be lit when you let go. Now your router is reset. Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I manualen står det default passordet er "admin/admin" men dette fungerer ikke Back to basic.... Skriver du "admin/admin" som passord, eller bruker du "admin" som brukernavn og "admin" som passord? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Er nok "admin" som brukernavn og "admin" som passord Men skal prøve å holde reset knappen inne lengre, jeg holdt den vel bare inn i 5-10 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå