enden Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ja, jeg tenkte helst en slags forbrukerkoalisjon. Det må jo gå an å lage en slags skikkelig svarteliste som produsenter helst ikke vil være på. Standardene er jo for så vidt der, slik ca. i alle fall. Kan ikke Hardware lage en svarteliste? 6875601[/snapback] Jo, det går fort - alle... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe, er vel ikke fullt så ille vel? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 2000:1 kontrast er meget bra med den lysstyrken. Såpass bra at jeg er litt skeptisk til om det faktisk er reelle tall. 6868561[/snapback] dynamisk kontrast. panel kontrasten tror jeg er 800:1... 6872810[/snapback] Hva inngår i begrepet "dynamisk kontrast"? Hørte noe snakk om at baklysene skulle kunne slås på og av i enkelte nye skjermtyper, har dette kommet allerede? Trodde det bare gjaldt LED-baklys. AtW Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 2000:1 kontrast er meget bra med den lysstyrken. Såpass bra at jeg er litt skeptisk til om det faktisk er reelle tall. 6868561[/snapback] dynamisk kontrast. panel kontrasten tror jeg er 800:1... 6872810[/snapback] Hva inngår i begrepet "dynamisk kontrast"? Hørte noe snakk om at baklysene skulle kunne slås på og av i enkelte nye skjermtyper, har dette kommet allerede? Trodde det bare gjaldt LED-baklys. AtW 6878288[/snapback] ikke skru av og på men de varierer i lystyrke. i projektor verdenen så er det vanlig med en iris som struper lyset fra pæra. jeg er ikke 100% for slikt, kan tildels godta moderat bruk men på proj så er det litt for mye. F.eks på lotr fotr når de stenges inne i mines of moria så ser lyset til gandalf litt mer ut som ett stearinlys enn en... eh kraftig lysende krystall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå