Gå til innhold

Fokus på design fra LG

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte helst en slags forbrukerkoalisjon. Det må jo gå an å lage en slags skikkelig svarteliste som produsenter helst ikke vil være på. Standardene er jo for så vidt der, slik ca. i alle fall. Kan ikke Hardware lage en svarteliste? :)

6875601[/snapback]

Jo, det går fort - alle...

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2000:1 kontrast er meget bra med den lysstyrken. Såpass bra at jeg er litt skeptisk til om det faktisk er reelle tall.

6868561[/snapback]

dynamisk kontrast. panel kontrasten tror jeg er 800:1...

6872810[/snapback]

Hva inngår i begrepet "dynamisk kontrast"? Hørte noe snakk om at baklysene skulle kunne slås på og av i enkelte nye skjermtyper, har dette kommet allerede? Trodde det bare gjaldt LED-baklys.

AtW

Lenke til kommentar
2000:1 kontrast er meget bra med den lysstyrken. Såpass bra at jeg er litt skeptisk til om det faktisk er reelle tall.

6868561[/snapback]

dynamisk kontrast. panel kontrasten tror jeg er 800:1...

6872810[/snapback]

Hva inngår i begrepet "dynamisk kontrast"? Hørte noe snakk om at baklysene skulle kunne slås på og av i enkelte nye skjermtyper, har dette kommet allerede? Trodde det bare gjaldt LED-baklys.

AtW

6878288[/snapback]

ikke skru av og på men de varierer i lystyrke. i projektor verdenen så er det vanlig med

en iris som struper lyset fra pæra. jeg er ikke 100% for slikt, kan tildels godta moderat bruk men på proj så er det litt for mye. F.eks på lotr fotr når de stenges inne i mines of moria så ser lyset til gandalf litt mer ut som ett stearinlys enn en... eh kraftig lysende krystall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...