Løvinnen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg kjøpte i oktober en Nokia N70 hos en forhandler på nett, så det er fortsatt innen garantitid. Denne har det ikke vært annet enn kluss med, og til slutt fikk jeg den inn på service hos moobi. Registreringen var OK, og måten det ble håndtert på var bra, ved å gi meg fullstendig logg på hva som skjer i reparasjonstiden. Da verkstedet ikke klarte å reparerer feilen, så ble den visstnok sendt tilbake til leverandør. Og her stopper servicen.... Nå har de hatt telefonen i godt over en måned, og responsen er lik null. Jeg er normalt en tålmodig sjel, men når de lover å ta kontakt med meg og ingenting skjer, begynner lunta å bli kort. Jeg har nå purret på dem i flere dager, men ingenting skjer. Hvilke rettigheter har jeg som forbruker ved slike anledninger? Jeg synes servicetid på godt over en måned på slike produkter er lite holdbart. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 At leverandør har telefonen inne i en måned er ikke noe unormalt. Jeg fikk ikke noen statusrapport før etter 3 uker selv sist jeg leverte inn min gamle nokia på en butikk. Sist jeg leverte min SE K500i direkte på et autorisert SE-verksted, var telefonen tilbake etter 5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå