Sean M. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 a.o.k. Blir nok rundt ti tiden i kveld (hvis kona slipper meg til maskinen ). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 a.o.k. Blir nok rundt ti tiden i kveld (hvis kona slipper meg til maskinen ). 6892987[/snapback] Hæ? Bruker kona bursdag-gaven din? (Det betyr vel at du har en "nerde-frue" som egentlig kjøpte en gave til seg selv.. Smart dame) Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 a.o.k. Blir nok rundt ti tiden i kveld (hvis kona slipper meg til maskinen ). 6892987[/snapback] Hæ? Bruker kona bursdag-gaven din? (Det betyr vel at du har en "nerde-frue" som egentlig kjøpte en gave til seg selv.. Smart dame) 6893560[/snapback] Heller det støtt motsatte. Ikke alle bruker pc til spill og hun hater at jeg spiller på den. Hun er fotograf og eneste måten hun får redigert bildene sine er med PS CS2 på maskina mi. Så dermed sa jeg at det kunne gå raskere med ny prosessor. Det eneste er at hovedkortet jeg hadde, ikke støttet C2D. Dermed spurte jeg etter det også. Hun følte hun nesten måtte gjøre det ettersom jeg kjøpte en ny linse (rå dyre saker! ) til henne nede i Spania. P.S. Kanskje du er litt nerd selv, ettersom du tenker med engang at hun er nerd? Eller kanskje du mener at alle som bruker pc er nerd? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan bekrefte at at 68M0AG støtter MCH opp til 1.85V i bios. Alt @ stock gjør dette kortet 400+ FSB, der det gamle slet med å nå 350. (btw, det nye kom med bios 1101) mvh r.- Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan bekrefte at at 68M0AG støtter MCH opp til 1.85V i bios.Alt @ stock gjør dette kortet 400+ FSB, der det gamle slet med å nå 350. (btw, det nye kom med bios 1101) mvh r.- 6897206[/snapback] Da var i hvertfall én av oss heldig. Min er også 68M0AG. Vet ikke helt om det var pga. oppgraderingen til bios 1402, men mitt kunne ikke gå høyere på MCH enn 1.65V. Skulle sjekket med 1201 (som var på kortet mitt). Er det noe sted man kan få tak i de "eldre" biosene? Kunne bare se 1305 og 0701 på Asus' hjemmeside. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Det var rart - prøvd med 1101 biosen? Det er første gang jeg ser at et 68M0AG IKKE har denne opsjonen. Ville prøvd å resette bios - både med jumper og ta ut batteriet i 30 sek. Jeg har alle biosene (t.o.m) 1402 som til dette kortet; skal legge de ut i kveld. mvh r.- Edit:prøvde å laste opp biosfiler - fikk det ikke til.. Opplasting feilet. Du har ikke tillatelse til å laste opp en slik filtype. Endret 20. september 2006 av roger_h99 Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Takk for tipset, skal sjekke når jeg kommer hjem. En annen ting (enda mere OT enn det vi har blitt). Er ikke helt vant til AMI biosen (sisste to kortene mine har vært Gigabyte) så jeg sliter litt med å finne veien i biosen. Hvordan kan jeg skifte timingene på rammen? EDIT: Gikk bra, fant Bios 1101, men fortsatt ingen hjelp. Jeg tror jeg har svaret på hvorfor HK (cpu) mitt ikke støtter MCH 1.85V. Jeg har c2d e6600, mens du har x6800. Dette kan jo ha noe å si. Endret 22. september 2006 av Sean M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå