Gå til innhold

Asus P5W DH Deluxe 1402 BIOS

Betroz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja dette er beta BIOS, men jeg har ikke hatt noe problemer med slike enda.

Å kunne stille ned på multi er jo egentlig mest aktuellt for folk med E6600 og E6700 da.

6887563[/snapback]

hvorfor skulle man ønske å still ned? blir det ikke svakere ytelse da?

6887571[/snapback]

For å kunne kjøre høyere FSB. F.eks 8 x 400 istedenfor 9 x 356

Lenke til kommentar
Ja dette er beta BIOS, men jeg har ikke hatt noe problemer med slike enda.

Å kunne stille ned på multi er jo egentlig mest aktuellt for folk med E6600 og E6700 da.

6887563[/snapback]

hvorfor skulle man ønske å still ned? blir det ikke svakere ytelse da?

6887571[/snapback]

For å kunne kjøre høyere FSB. F.eks 8 x 400 istedenfor 9 x 356

6887644[/snapback]

ok, etter entusiasmen deres å dømme er dette en bra ting :roll:

Lenke til kommentar
Jeg bruker den biosen, men jeg har fremdeles problemer med å starte maskinen med fsb over 400.  Vil det bli fikset, eller er det noe annet jeg må stille på?

6889419[/snapback]

Jeg har selv ikke testa høyere enn FSB på 400, men ikke alle P5W DH kort er like gode til å overklokke. Selv om andre folk klarer 450 FSB med dette kortet, så er det ingen garanti at du klarer det.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Det virker som om det er minst to versjoner av dette HK ute i markedet - begge har versjon 1.02G stemplet på PCB.

Det ser ut som om kun kort med varenummer 68M0AG støtter MCH opp til 1.85V i bios. De fleste kortene som er å få tak i norske webbutikker har prod. nr. 67MOAG og støtter IKKE MCH høyere enn 1.65 i bios. (Tipper 6 er produksjonsår, og 7 er mnd).

Mitt HK er et 67M0AG og der stopper MCH på 1.65V. Har ikke teset det skikkelig enda, men det ser ikke ut til å være noen 'flyer'.

mvh r.-

Lenke til kommentar
Det virker som om det er minst to versjoner av dette HK ute i markedet - begge har versjon 1.02G stemplet på PCB.

Det ser ut som om kun kort med varenummer 68M0AG  støtter MCH opp til 1.85V i bios. De fleste kortene som er å få tak i norske webbutikker har prod. nr. 67MOAG og støtter IKKE MCH høyere enn 1.65 i bios. (Tipper 6 er produksjonsår, og 7 er mnd).

Mitt HK er et 67M0AG og der stopper MCH på 1.65V. Har ikke teset det skikkelig enda, men det ser ikke ut til å være noen 'flyer'.

mvh r.-

6892326[/snapback]

Dette må jeg sjekke når jeg kommer hjem i kveld.

Fikk nytt HK og CPU av kona på fredag (bursdag ;) ).

Kanskje det er nyere prod. mnd. på min ettersom den er kjøpt i September.

Butikker har jo gått tomme og restokka siden dette kortet først kom. ;)

Edit: En annen ting som kan backe dette, er at kortet mitt kom med Bios 1201(?).

Endret av Sean M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...