Gå til innhold

Det ene brystet er mindre

DNA

Anbefalte innlegg

Vel det høyre brystet mitt er mindre enn det venstre, ikke veldig men litt. Trenger litt extra trening på det bortsett fra pushups.

Hvilke øvelser kan jeg gjøre på brystet? Nå tenker jeg på øvelser som ikke inneholder noe aperater eller benkpress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så forresten at du er 91-modell.

Ikke tenk på brystene dine du. Kroppen vokser ikke alltid helt "parvis". Mange jenter opplever f.eks at den ene puppen er større enn den andre. De vokser seg nok til skal du se. Det er også viktig at du ikke trener noe særlig på treningssenter, da dette kan hemme kroppens fysiske utvikling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Dette kan jo skyldes ekstreme anfall av onani. :p

Men alvorlig talt, onani skaper muskler. Både arm og bryst!

Bruk manualer og tren bare den andre arma.

Lenke til kommentar

Ikke tenk på brystene dine du. Kroppen vokser ikke alltid helt "parvis". Mange jenter opplever f.eks at den ene puppen er større enn den andre. De vokser seg nok til skal du se. Det er også viktig at du ikke trener noe særlig på treningssenter, da dette kan hemme kroppens fysiske utvikling.

6868527[/snapback]

Vel voksingen er ikke noe problem, er 90% sikker på at jeg ikke blir høyere og tror ikke jeg utvikler meg mer nå. Trener vekter, men det fins vel ikke noe man kan gjøre for å trene brystet med manualer vel?

Lenke til kommentar
Men alvorlig talt, onani skaper muskler. Både arm og bryst!

6868753[/snapback]

Kanskje man blir litt mer utholden, men man får ikke noe større muskler av det.

Vel voksingen er ikke noe problem, er 90% sikker på at jeg ikke blir høyere og tror ikke jeg utvikler meg mer nå. Trener vekter, men det fins vel ikke noe man kan gjøre for å trene brystet med manualer vel?

6868834[/snapback]

Jo, hantelpress, for eksempel. Prøv det med én arm. Eventuelt flyes, som er blitt nevnt.

Lenke til kommentar

6868527[/snapback]

Er jo litt rart at du kan trene med vekter når du er 16 som meg og ikke når du er 15 for da er du ikke utvokste... Det variere fra kropp til kropp.... Man vokser hele tida... Men man blir ikke minste av å løfte litt vekter så sant å si at man ikke løfter ALT for mye...

Lenke til kommentar

6868527[/snapback]

Er jo litt rart at du kan trene med vekter når du er 16 som meg og ikke når du er 15 for da er du ikke utvokste... Det variere fra kropp til kropp.... Man vokser hele tida... Men man blir ikke minste av å løfte litt vekter så sant å si at man ikke løfter ALT for mye...

6870636[/snapback]

Er vel for at ungdom ikke skal ødelegge seg, de fleste 15 åringer vokser som regel enda men i 16 årsaldern er man som regel utvokst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Noen som vet om eagle sit-ups  er bra trening? Nå tenker jeg på for begge brystene.

Eller er denne øvelsen beregnet for jenter? Kan jo ta flyes men er jo morro med litt forandring iblant.

6874918[/snapback]

Dette er en mageøvelse, om du ikke så det.

Lenke til kommentar
Noen som vet om eagle sit-ups  er bra trening? Nå tenker jeg på for begge brystene.

Eller er denne øvelsen beregnet for jenter? Kan jo ta flyes men er jo morro med litt forandring iblant.

6874918[/snapback]

Dette er en mageøvelse, om du ikke så det.

6921387[/snapback]

Da sto det ganske feil på siden jeg så : :hmm:

Men har bestemt meg for bare flyes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...