IceXCool Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Noen geniale folk her som klarer å "tracke" den klassiske parodien på Ford logoen hvor det står "Fuct" med "Ford bokstaver" Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg er genial , men jeg vet ikke om jeg klarer det. Legg ut et bilde av Ford logoen , så kan jeg vel prøve. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Litt OT, men Zach de la Roche, vokalisten i Rage Against the machine, har en slik t-skjorte.. :smile: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Noen som vet hvor jeg kan finne ringenes herre logoer + Noen kule java-spill til mobilen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Pug skrev (2002-11-01 20:56):Noen som vet hvor jeg kan finne ringenes herre logoer + Noen kule java-spill til mobilen? www.sol.no Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg har en slik genser :smile: Den er meget sexy De har den på den sjappa i oslo, på arkaden... den med masse lær/lakk/gummi/t-shirts/gensere. Se under Rage Against the Machine. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 B|Real: Finner ingen lotr logoer på sol.no :sad: Noen andre sider? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hva med å lete litt selv, Pug? Ligger masse Ford-logoer ute på nettet. :wink: Skal se om jeg gidder å rentegne den i morra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Pug skrev (2002-11-06 20:11):B|Real: Finner ingen lotr logoer på sol.no :sad:Noen andre sider? Wtf`? Ingen? Hm...du kan jo ta sånn skriv "text" i forskjellige skrifttyper ol. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har **** meg leta på flere sider, men finner ingen "fellowship" logoer... :sad: Eneste stedet der jeg vet de hadde, og skal ha, er på ringenesherre.no, men der er ikke sidene helt oppe. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå