Preben_87 Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 det er jo fet å ha kule hovedkort! Rødt er ruler! Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Spray hovedkortet med UV lysende grøn spray Eller.no sykt .. og mekk et window kit .. personlig synes jeg grønne hk virker sån kjipe .. gult hmm .. rødt er tøft , blått er TØFT og sort er og tøft , ikke at det har noe å si egentlig.. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Men det er ganske kult å pakke ut et RØDT nytt kort. Jeg har rødt kort men ingen ser det...ingen rute i kabinettet Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Et helt gjennomsiktig HK der man kan se alle ledningsbaner og sånt hadde vært tøft, spesielt hvis man kunne få deler som fx kabinett og exp. kort gjennomsiktige også. Hovedkort av glass kunne vært noe det. Sprekk/knussikkert så klart da. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 jeg syns gull er desidert finest. Syns andre farger ser grusomt ut. Mitt hovedkort (Soltek SL-75DRV2) er gull men finnes også i lilla, som ser forjævlig ut. :smile: Må være enig i at et gjennomsiktig kort hadde vært litt stilig. _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-18 14:51 ] Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg har et soyo sy-k7v dragon plus! Det er svart men har rosa/lilla pci porter :smile: Ser ganske snaxy ut :smile: Lenke til kommentar
NULL Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 AOpen har et rosa hovedkort. Selges kun i Japan. Ellers har ECS noen kort som er lilla -- bl.a. P4X266-kortet. Lenke til kommentar
pepter Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØG. :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Er svart så veldig lurt da ? Fargen svart holder på varmen slik at det blir varmere inne i kabinetet (dersom du har lyskilde der inne da). Rødt er nok en farge som er bra å bruke. Mange av de kalde stjernene i himmelen gir jo ut en rødfarge, kan jo ikke være en tilfeldighet. Eller så er hvitt eller gjenomsiktig noe å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå