TMsGalaxy Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg vil gjerne vite fra alle der ute, hvilken farge er finest på hovedkortet? Rødt?? Grønt?? Gull? et cetera, et cetera, etc. Hilsen TMsGalaxy :smile: [ Denne Melding var redigert av: TMsGalaxy på 2001-12-13 09:59 ] Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Nei HAHA Asus P4T er SJAF meg Gull! Selv om det har liten betydning Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Rødt ser fetest ut Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Grønnt er finest. Sort er heller ikke så ille. Rødt er noe av det styggeste du får. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Rosa med grønne prikker kanskje?!? Sort er jo ganske stilig, men jeg ville nok valgt et rødt! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Svart som mitt, eller Gull Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Hmmmm meget intresant diskusjon :smile: farger på ett hovedkort som aldri vil vises da det jo selfølgelig skal være påmontert i ett kabinett. men men vis man liker og pynte veggene med hovedkort i stedet for malerier så kan jo denne diskusjonen bli ganskje så intresant :smile: hmmm er mitt MSI Turbo II egentlig ett skjult picasso bilde, ja det er jo rødt og som jeg har sett på picasso sine bilder så brukte han mye rødt den karen :smile: Hmm er den hvite store "flekken" på hovedkortet ett forsøk av MSI til og lage "kubisme" ? Ja dette må avklares ? Hjelp meg og finn ut av dette ! Sjekk selv bildet på denne siden ! http://www.msicomputer.com/product/detail_...c/k7tturbo2.htm Er dette god kunst ? Eller "bare" ett rødt hovedkort ? Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Hmmmm meget intresant diskusjon :smile: farger på ett hovedkort som aldri vil vises da det jo selfølgelig skal være påmontert i ett kabinett. men men vis man liker og pynte veggene med hovedkort i stedet for malerier så kan jo denne diskusjonen bli ganskje så intresant :smile: hmmm er mitt MSI Turbo II egentlig ett skjult picasso bilde, ja det er jo rødt og som jeg har sett på picasso sine bilder så brukte han mye rødt den karen :smile: Hmm er den hvite store "flekken" på hovedkortet ett forsøk av MSI til og lage "kubisme" ? Ja dette må avklares ? Hjelp meg og finn ut av dette ! Sjekk selv bildet på denne siden ! http://www.msicomputer.com/product/detail_...c/k7tturbo2.htm Er dette god kunst ? Eller "bare" ett rødt hovedkort ? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Kanskje vi får 'designerhovedkort' etterhvert..? Jeg synes gull og grønt er finest, det er liksom 'original'-fargene... Men et helt hvitt hovedkort kunne vært stilig hvis man har lys og greier inni PC-en og vindu eller.no Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Jaaa.. Og så kjører man på med noen skikkelige 12V spotter (lykter fra en bil feks.) slik at kortet ses godt gjennom pleksiglass døren. (og strømforsyningen får noe å jobbe med) Husk på at de andre kortene må matche, det er ikke alle farger som gjør seg så godt sammen. Som kjøler må du vel da ha en "gullblomst" Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 wuw. Det der er BARE et rødt hovedkort mener jeg. Gull er rikest, sjaf sjaf Lenke til kommentar
TMsGalaxy Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg har jule stua inni kabinettet, rødt, grønt, gull, svart. det er så vakkert*snufs* Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 kraftig lysende neongrønt pcb eller gjennomsiktig pcb hadde vært phett Lenke til kommentar
wuw Skrevet 13. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2001 hei meg igjen :smile: tilbake etter 2 dagers "kunst"studie av mitt knallrøde MSI turbo II hovedkort (sjekk link) http://www.msicomputer.com/product/detail_...c/k7tturbo2.htm Min konklussjon er følgende: (etter og ha innhalert diverse "remedier") dette hovedkortet er kunn rødt :sad: enda SÅ MYE jeg dro inn :sad: hmmm fuck den pusheren ! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2001 Gjennomsiktig hadde vært dritfett jah. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 14. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2001 Gjennomsiktig...... enig...måtte bare blitt fett da Lenke til kommentar
1337hAxx0r Skrevet 14. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2001 Fancy kort gutter men som han andre sa kabinett p0wahh Mitt kabinett http://www.overklokking.no/casemods/leserg...et/pics/42v.jpg Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2001 Nehei! Ingen ting er feterer enn et svart hovedkort. http://english.aopen.com.tw/products/mb/ak77plus.htm Sjekk det deilige hovedkortet der. Sikler ekstremt på det. Men har litt lyst å finne ut hvordan det yter og om det har Muligheten til å endre multiplier manuellt. Hvis noen har erfaring fra det eller link til tester si ifra. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2001 Der røk teorien min om at folk enten er harry eller nerd :smile:... Ser ut som om vi er i ferd med å få en ny generasjon "harrynerder" [ Denne Melding var redigert av: kindings på 2001-12-16 18:20 ] Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. desember 2001 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2001 Quote: On 2001-12-16 18:18, kindings skrev:Der røk teorien min om at folk enten er harry eller nerd :smile:... Ser ut som om vi er i ferd med å få en ny generasjon "harrynerder" Må si meg litt enig... Har det virkelig så mye å si hvilken farge et hovedkort har. Det viktigeste er at det er oversiktlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå