asad Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg ringte bluecom og skulle bestille med ADSL2, til 499kr i mnd. Av en eller annen grunn registrerer ikke nettsiden deres at jeg kan få adsl2. Selv om de selv sa at sentralen ligger kun 1,2km unna. Nå skal de "høre videre" og ringe meg tilbake, noe som er greit. Eneste jeg lurer på er om noen flere har opplevd noe liknende hos dem? Håper det ikke ender opp med at jeg ikke kan få det pga noe tull i systemet :S Endret 15. september 2006 av asad Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vi fikk ADSL 2+ hos de for ikke så lenge siden, og vi er veldig langt borte fra sentralen tror jeg. Men vi kunne ikke få større enn 10mbit. Ring de å spør. De er ofte veldig vennlige og hjelpsomme på telefon. (et tips er å ringe til bedrift nummeret.. du kommer til samme folk, uten venting) Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 jada, jeg har ringt og de sa at de skulle ringe meg opp. Jeg bare lurte på om noen her har opplevd det samme, og hva det endte opp med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå