Alexander Schindler Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Pedofili, umulig lidenskap og tiltrekning som overvinner kulturkræsjer.Kjærlighet på godt og vondt er det store stikkordet i helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den siste mohikaner har jeg lenge hatt lyst til å se igjen. Så den som guttunge, og ble fullstendig blåst vekk. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg fant just ut av at Den siste Mohikaner faktisk kommer på tv i kveld, på ZTV rundt ni\halvti tror jeg.... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Litt av et sammentreff Uansett har jeg ikke det Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeje, så akkurat Tristan+Isolde etter anbefaling her.. Om du ikke har sett filmen så kan det jeg forteller ødelegge hele filmopplevelsen for deg, så du er advart.. Det som imponerte meg mest med hele filmen var James Franco aka Tristans uttrykksløse ansikt.. Selv om han var såret, skadet, midt i lidenskap eller for den saks skyld "død", så "klarte" han å holde maska.. Den største skuespillerkunsten han utviste var da han var forgiftet og ble tatt for død. Han har en stor fremtid som "bodybag" nr3 i kanskje csi eller noe slikt.. Jeg hengte meg opp i det så mye at det ødela hele filmen.. Det er egentlig litt merkelig at dem velger en slik skuespiller til hovedrollen når resten av skuespillerne egentlig ikke er så ille.. Karakter 3/10 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den siste mohikaner må sees igjen, flere år siden sist nå. Sønner får veldig bra omtaler rundt omkring, sammen med "Nobody knows". Fra Hollywood ser det ut som det kommer nok en dæsj med søppel denne helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg