TrickyX Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Hei, Jeg har DENNE bærbare PCen. Den har funket problemfritt i snart en måned, men for ca. 2 dager siden oppstod problemet. Når jeg slår på maskinen funker alt fint, men alle program jeg starter etter ca.3 min. etter jeg slo på maskinen gir ikke lyd. F.eks: om jeg åpner winamp med en gang jeg slår på PCen vil lyden fungere. Om jeg spiller en film i WMP etter en stund fungerer det ikke. Om jeg da slår Winamp av og på igjen, fungerer heller ikke det lenger. Alle systemlyder fungerer likevel. Eneste programmet jeg får feilmelding i er winamp. Når jeg trykker spill av står det: "DirectSound output v2.43 (d) error Bad DirectSound driver. Please install proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078" Jeg har ikke gjort noe spesiellt før problemene oppstod, derfor har jeg ikke peiling på hva som kan være galt. I enhetsbehandling står det at alle lydenheter virker som de skal. Er det noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd, eller enda bedre, hvordan fikse det? Endret 15. september 2006 av TrickyX Lenke til kommentar
TrickyX Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Lastet ned nyeste oppdateringer til windows, og til nå funker alt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå