haarod Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har utrolig tjukt hår, og hvis jeg skal la håret vokse må jeg tynne det ut ofte. Jeg har lyst til å prøve å ha langt hår en gang, men jeg gidder ikke å se ut som en mopp. Tror jeg leste om noen som hadde kjøpt noen produkter for å få tynnere hår, som egentlig var beregnet på afrobarn. Er det noen måter jeg kan få tynnere hår (uten å måtte drive med jevnlig behandling) på? Evt. hvor kan jeg bestille de produktene? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er vel mulig å ta en permanent. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Håret tynner seg selv etter hvert som det blir lengre. Hvis du vil at prosessen skal gå fortere, skaffer du deg en skikkelig stressende jobb eller en real depresjon. Da skal du se at du røyter bra. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Mye diggere å ha tjukt hår enn tynt da, men jeg skjønner at det er stress hvis du skal ha langt hår. Jeg får skikkelig afro med krøller når det blir litt lengde på det, og jeg har også veldig tjukt hår. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har ganske tjukt hår selv, men bruker bare litt voks for å få det til å sitte sån jeg vil ha det Lol skriveleif. Endret 15. september 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har ganske sjukt hår selv, 6868197[/snapback] Den er kjip Lenke til kommentar
maskot Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Voks i håret gjer det tynnare, pluss at du kan style det som du vil Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har ganske tjukt hår selv, men bruker bare litt voks for å få det til å sitte sån jeg vil ha det Lol skriveleif. 6868197[/snapback] Ja, samme her. Har så tjukt hår at folk kommenterer at hodet mitt er stort... Men jeg har rettetang også. Bruker den til å ta knekken på bølgene, og da blir også håret ganske så flatt og flott. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Og jeg sliter med det motsatte, for tynt hår.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vel, det beste er vel Renati (voks) dyr men bra for tykt hår Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Og jeg sliter med det motsatte, for tynt hår.. Samme her. Klipte håret, og lot det vokse ut igjen, og da ble det bedre. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Og jeg sliter med det motsatte, for tynt hår.. Samme her. Klipte håret, og lot det vokse ut igjen, og da ble det bedre. 6869011[/snapback] Pappa skrella alt av meg i forgårs. Det var såpass langt at det gikk ned til undersiden av øynene, og nå er det bare ca. 6-7mm langt. Så får håpe det blir litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå