DezTruckTor Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Blir man guid (hardware)-bannet om man kjører getright i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 i går hadde jeg det gøy, spillte på coop brettet, og fikk 10 i ping pluttselig og da begynnte fienden og dø på 1 og 2 skudd. synd at spillet er så laggete at de på virker gameplay, selv på servere i england får jeg vanligvis 150-200 i ping, og det virker som du MÅ ha under 40 eller noe før spillet faktisk spilles som deter ment, og at man spillert å tømme magasiner på folk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Å finne gode servere etter denne patchen er et helvette. Og det hjelper ikke når PING måleren ikke virker, filtret ikke virker, og mange servere har ikke skiftet til 2.7 enda. Men det kommer seg nok. I forrige versjon så fant jeg bare det mappet jeg villa ha, antallet spillere, og joinet. Ikke noe problemer med ping. Dessuten, din PING er ALLTID oppgitt feil i scoretab'en. Spør i chatten hva din ping er, for bare de andre kan se hva ping'en din er. Slikt har det vært siden 2.6 Endret 19. september 2006 av Steina Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg viste ikke det, jeg bare merka bare i går at første gang siden jeg fikk ned 2.7 så døde folk da jeg skøyt på dem, noe som er en fordel i et skyte spill. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ah, jeg har ikke spilt dette siden før sommeren, og da gikk det for det meste i mappet med broen. For dere som ikke klarer SF-trening, så setter du av to timer av dagen, og IKKE GI OPP. Om du mot formodning skulle bli helt forjævlig frustrert og lei deg, så kan guiden hjelpe deg litt. Må også legge til at du ikke får bruke SF-våpen før du har spilt en stund. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 selv med den guiden kommer jeg ikke forbi første camp Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kryp hele veien. Da greier du det. Men tar skit lang tid.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 funker ikke da heller, har prøvd det. lurer på om brettet har blitt oppgradert eller noe å guiden ikke funker lengre Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ta deg god tid. Hovedfeielen er at du er uheldig en gang, og må begynne fra forrige checkpoint, og da greier du ikke å holde konsentrasjonen opp, og skynder deg litt for mye, og blir sett igjen. Husk også at du må stoppe opp og ligge helt still om du hører at de ser noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 har gjort alt det, men blir altid sett, finner rett og slett ikke den riktige veien Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Gå rett frem. Når du ser en camp, gå opp bakken til venstre. Gå rett frem, og under en bru. Du skal ha nå nådd Objectiv B. Gå til høyre, og følg gropen.. Ikke gå opp noen bakker mot noen vakttårn så skal det gå greit. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Gå rett frem. Når du ser en camp, gå opp bakken til venstre her ble jeg sett Endret 21. september 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg regner med at du kryper? Altså legger deg ned på bakken og kravler som den larven du er? ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 seff, kryper også på den treigeste måten Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det var rart.. Altså før du har kommet til Checkpoint B? Det er jo liksom den letteste plassen, nesten så du kan springe frem ^^ (bare nesten) Mulig det er en bug i 2.7, uten at jeg kan si det for sikkert.. Tviler egentlig, med mindre de har gjort noen forandringer med den treningen, noe som jeg tviler på.. Jeg kan prøve å ta noen bilder når jeg kommer hjem om jeg husker det. (Med mindre noen har funnet et kart over den treningen på google ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg