Mala Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Er det overhodet mulighet for å sammenligne dette med RO på noen områder? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 nei, RO har mer realisme, selv syns jeg fienden tåler et hakk for mye, er ofte det må 3-4 skudd til i brystet får å få dem ned Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Nåja, det kan jo ha med lags å gjøre. Personlig synes jeg AA er det spillet RO kan sammenlignes aller mest med. Begge to satser på realisme og smådetaljer som ingen andre gidder å bry seg om (f.eks. at man skal bruke setebelter når man kjører bil i AA). 2.7-versjonen er definitivt verd å prøve ut. Jeg synes spillet nesten har blitt et helt nytt nå, faktisk! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 vel i RO dør folk når du skyter dem, der er ikke altid tingen i AA, husker det er grunnen til at jeg altid har sluttet å spille AA etter kort stund. syns det er så teit å se en kar løpe opp mot ryggen på enn annen fyre av brust mot han fra 10 meter, karen som blir skutt på legger seg når og skyter tilbake. i RO er et han ser ser fienden først som vinner, slik er det ikke i AA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Derfor er dte like herlig hver gang man presterer å skyte hverandre på likt i RO Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 * Last ned fra Gamer.no #1 (FTP) * Last ned fra Gamer.no #2 (HTTP) Hvilken skal jeg velge.. jeg har aldri spilt AA før på min data! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) * Last ned fra Gamer.no #1 (FTP) * Last ned fra Gamer.no #2 (HTTP) Hvilken skal jeg velge.. jeg har aldri spilt AA før på min data! 6878034[/snapback] Det går egentlig for det samme. Jeg følte at jeg fikk lik hastighet uansett hvilken en jeg brukte. Gunfreak: VRANGLÆRE! Folk dør når man skyter den i AA også, men treffer du dem dårlig, kan en medic komme og bandasjere skaden (hvis ikke blør de ihjel etter hvert). De tåler nok mer ja, men jeg synes ikke det er noe spesielt å klage over. verken RO eller AA er noen vikar for virkeligheten uansett. Endret 16. september 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Blir vel kanskje på tide å plukke opp M4-en igjen da. Er en stund siden jeg spilte det. Har de fortsatt den SYKT irriterende SF treningen som blandt annet inneholder en 30 minutters krype-trening og noen undervisningstimer i første-hjelp og krigs-teori? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ja jeg gir opp SF treniga, blir altid sett når jeg er på vei mot siste checkpoint og det er etter 20 min med sniking. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Som jeg gleder meg! Det eneste jeg ikke likte med AA var nettop det med at det ikke gikk ann å kjøre kjøretøy, men nå, endelig! *Laste ned fra Gamer.no* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ja jeg gir opp SF treniga, blir altid sett når jeg er på vei mot siste checkpoint og det er etter 20 min med sniking. 6878967[/snapback] Kan ikke akkurat si meg uenig, der. Gadd selv aldri å fullføre den treninga. Godt er det dog at man ikke MÅ fullføre den. Eneste minus er da at man ikke får bruke SF-våpen, og man får ikke spille på SF-brettene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 nettopp, er litt kjipt da SF brettene skal være ganske kule Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er det bare meg, eller er det noen andre som ikke greier å logge seg på? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jo, man får spille på SF maps, så lenge man tar teorien. Den stealth saken er nødvendig for å få "customweapons". Men SF Exlusive må man ha ALL SF treningen, for det er for Special Force only Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg sliter med at den klager på at jeg har AA 2.6 installert, noe jeg ikke har. Har avinstallert det, men alikavel klager den Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Sjekk ut om det er noen filer i America's Army mappa etter at du har avinstallert spillet. Hvis det ikke fungerer, last ned CC-cleaner, som du kan bruke til å finne AA-filer i systemregisteret (som du kan slette, siden Windows tror du har spillet installert så lenge du har dem der). Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 lenge siden jeg har spilt AA, men kan jeg gjenopprette den gamle kontoen og bruke den på 2.7? hadde tatt all trening og låst opp sniper og litt stas, så hadde vært fint å ha Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 du kan bruke din gammle konto ja, hivs du husker login og passord, noe jeg aldri gjør dette er min 5 konto eller noe jeg lager Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Eller at man sender en mail og får passordet sitt..dette hvis du husker nicket ditt. Skal laste med nu jneg også, lenge siden sist jeg har spilt AA:p Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det teite med AA er begge sider spiller som amerikanere, men motparten ser alltid ut som jallafolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg