Gå til innhold

Kritikk på bilde tatt i konsentrasjons leir


Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener at S/H passer best, både for dette bildet og mer generelt for dette temaet. Dog skulle jeg ønske å sett en annen komposisjon hvor piggen på tråden ikke var så midtstilt. Hadde du kunnet reise tilbake skulle jeg ønske en komposisjon hvor piggen var på den ene siden og lyskasteren på den andre - tror det ville ha skapt mer balanse i bildet.

Lenke til kommentar

Jeg likte svart hvitt bildet best grunnet assosiasjon til krigen. Jeg har to mindre ting å utsette på bildet:

 

1. Begge trådene burde ha vært i fokus, jeg syns det er forstyrrende at kun den ene er i fokus og ikke den andre.

2. Taket på huset er croppet, hadde vært fint med himmel også der.

 

Syns ikke det gjør noenting om piggen er midtstilt på dette motivet. Alt i alt et flott bilde.

Lenke til kommentar
Jeg likte svart hvitt bildet best grunnet assosiasjon til krigen. Jeg har to mindre ting å utsette på bildet:

 

1. Begge trådene burde ha vært i fokus, jeg syns det er forstyrrende at kun den ene er i fokus og ikke den andre.

2. Taket på huset er croppet, hadde vært fint med himmel også der.

 

Syns ikke det gjør noenting om piggen er midtstilt på dette motivet. Alt i alt et flott bilde.

6871099[/snapback]

 

Det er ikke noen enkel sak å få 2 tråder i fokus når det er så lang avstand fra de :) men takk for kritkken ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke noen enkel sak å få 2 tråder i fokus når det er så lang avstand fra de  :)  men takk for kritkken  ;)

6875488[/snapback]

Om du hadde hatt tilgang til stativ kunne du prøvd med en liten blender, 16 kanskje?

 

Litt off toic: skal til Polen i neste uke. Er usikker på om jeg skal tørre å ta med meg speilrefleks nedover. Følte du at det var forsvarlig å ha med seg ditt 350D?

 

Mads

Lenke til kommentar
Det er ikke noen enkel sak å få 2 tråder i fokus når det er så lang avstand fra de  :)  men takk for kritkken  ;)

6875488[/snapback]

Om du hadde hatt tilgang til stativ kunne du prøvd med en liten blender, 16 kanskje?

 

Litt off toic: skal til Polen i neste uke. Er usikker på om jeg skal tørre å ta med meg speilrefleks nedover. Følte du at det var forsvarlig å ha med seg ditt 350D?

 

Mads

6875566[/snapback]

 

Nei det var ingen i klassen min som vart frastjelt noe som helst så skal nok gå bra så lenge du ikke legger det fra deg kameraet en plass der noen kan stjele det. Eneste plassen du bør passe på det litt ekstra er på båten ( gjerne legge det igjen på bussen vist det er mulig).

 

Mvh Evil Duck91 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...