ZerBox Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har skaffet meg en Linksys WRT300N, og ønsker å legge inn en uorginal firmware på den, for den orginale firmwaren fra Linksys har problemer og kobler meg derfor av med jevne mellomrom. Det er en kjent feil i firmwaren som absolutt ikke blir rettet :S Noen som vet om en uorginal firmware som fungerer på WRT300N? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Tror ikke det har blitt laga det til denne enda. Men det er mulig, siden den bruker Linux. Du kan sjekke litt rundt på linksysinfo.org. Når kobler routeren deg av? Har du prøvd å oppgradere driverne til nettverkskortet ditt? Hvilken versjon har du av denne routeren? Endret 15. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Ut i fra hva jeg har hørt er det et kjent problem i firmwaren som ikke blir rettet. Den kobler seg rett og slett av nettet, og ingen av maskinene i hjemmet får nett. Har den siste firmwaren som er laget. Versjonen er vel V2, altså den europeiske versjonen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Prøvd å sette opp statisk IP? Vet om mange som har løst problemet med det Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ut i fra hva jeg har hørt er det et kjent problem i firmwaren som ikke blir rettet. Den kobler seg rett og slett av nettet, og ingen av maskinene i hjemmet får nett. Har den siste firmwaren som er laget. Versjonen er vel V2, altså den europeiske versjonen. 6869667[/snapback] Jaha? Hvilken oppkobling har du mot nettet da? PPPoE? Står modemet ditt i bridge? Versjon 1 finnes også i europeisk utgave. Den er blå, mens v2 er sølvfarget. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har oppkobling via PPPoE, men bruker et Thomson-router fra Nextgentel for å koble meg opp. Den står ikke som bridge, og kjører DHCP i stede for dentrådløse routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå