Juke Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Folk flest er uansett ikke spesielt kresne på bildekvaliteten fra DVD-spilleren, så kvaliteten i forbindelse med avspilling av DVD-filmer i Nintendo Wii ville helt sikkert vært mer enn bra nok. Men Nintendo synes tydeligvis det er viktigere å få ned prisen litt (lurer på hvor mye det kan være snakk om?) fremfor å inkludere muligheten for avspilling av DVD-filmer. Godt mulig det er et lurt valg i dagens marked, men det var dessverre en stor tabbe for Gamecube sin del i sin tid. Får håpe Nintendo vet hva de gjør denne gangen, da. I det hele tatt skal det bli spennende å se hvordan Wii klarer seg i konkurransen mot PS3 og Xbox 360, med tanke på at Wii skiller seg såpass mye ut. Endret 17. september 2006 av Juke Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I det hele tatt skal det bli spennende å se hvordan Wii klarer seg i konkurransen mot PS3 og Xbox 360, med tanke på at Wii skiller seg såpass mye ut. 6884867[/snapback] Det er det som er så bra. Tror ikke vi hadde hatt mye behov for en 3dje eye candy konsollen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvorfor kjøpe seg en ekstra DVD-spiller når man har noe som kan spille DVDer allerede? 6883900[/snapback] Jeg har hatt problemer med drevet på mine to Xbox1-er (den første ble tatt av lynet). Jeg er ikke sikker på om det er det at jeg brukte den som DVD-spiller som gjorde den mere slitt, men jeg kjøpte en standalone DVD-spiller rett og slett for å ikke belaste drevet i xboxen mer enn til spilling. Derfor ville det aldri falle meg inn å bruke Wii som DVD-spiller i frykt for å slite den ut. Mulig det bare er jeg som er paranoia, men det er billigere å bytte ut en 600-spenns DVD-spiller enn en spillkonsoll. Hadde vært flott om Wii hadde DVD avspillings muligheten, men jeg hadde nok ikke brukt den mer enn søstern bruker bunaden (17mai?). 6884395[/snapback] Helt enig. Tror ikke det er noen som vi snu i døra hos Elkjøp når de får høre at den ikke støtter dvd-avspilling. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har hatt problemer med drevet på mine to Xbox1-er (den første ble tatt av lynet). Jeg er ikke sikker på om det er det at jeg brukte den som DVD-spiller som gjorde den mere slitt, men jeg kjøpte en standalone DVD-spiller rett og slett for å ikke belaste drevet i xboxen mer enn til spilling. Derfor ville det aldri falle meg inn å bruke Wii som DVD-spiller i frykt for å slite den ut. Mulig det bare er jeg som er paranoia, men det er billigere å bytte ut en 600-spenns DVD-spiller enn en spillkonsoll. 6885717[/snapback] Liten bump, bot still.. Det koster deg ikke noe å bytte den ut før det har gått 5 år. Kjøpsloven er en fin ting, og den sier 5 års reklamasjon på slike ting. Gleder med stort til den blir tilgjengelig. Skal handles inn ASAP. Synd den kommer midt i eksamensperioden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg