Joachim_F Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Her er en demo av S.T.A.L.K.E.R.-utviklernes nye strategispill, Heroes of Annihilated Empires. Les mer Lenke til kommentar
darker Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 burde de ikke heller fokusert på s.t.a.l.k.e.r.? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Heroes of AE er under utvikling, men ferdigstilles før jul, eller neste jul, eller ikke i det hele tatt. Hilsen STALKER-teamet (kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 F******N...... vil ha S.T.A.L.K.E.R..... gir da beng i det spillet der.... Dette er f**n meg vagt..... hva med å gjøre ferdig ett prosjekt før de begynner på et nytt prosjekt som alikevel skal utsettes en 4 - 5 - 10 år..... Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Faen, trudde først det var snakk om en demo av S.T.A.L.K.E.R nå ble jeg skuffa ass. Jeg som hadde latt spillet gå i glemmeboken sån at ventetiden skulle bli lettere også da. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Faen, trudde først det var snakk om en demo av S.T.A.L.K.E.R nå ble jeg skuffa ass. Jeg som hadde latt spillet gå i glemmeboken sån at ventetiden skulle bli lettere også da. 6871480[/snapback] Det står Demo av Heroes of Annihilated Empires (PC) i tråd-navnet, hvordan får du det til å bli STALKER? Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jeg leste ikke hele med en gang, det er ganske lett å se anagramet eller hva man kaller det S.T.A.L.K.E.R å så så jeg demo. Leste jo seff hele rett etterpå, men med en gang trudde jeg at det var demo av stalker. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 jeg og.. så skuffet kan man bli. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 syns det blir for dumt å komme med den grafikken der i 2006..heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg