Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

camelon lakkering av styling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dem fleste lakkerere gjør vel det. Merk at det er ikke arbeidet som er dyrt, det er selve lakken som koster flesk.

6867404[/snapback]

ja det er nett det....men den lakken eg har på bilen er ikkje så dyr som vanli tror eg...den er lyse blå/rosa/lilla/gull/grønn ganske vanli farge tror eg...

dei lakke verkstedene eg har hørrt på vill ikkje lakke camelon...for lite erfaring :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dem fleste lakkerere gjør vel det. Merk at det er ikke arbeidet som er dyrt, det er selve lakken som koster flesk.

6867404[/snapback]

ja det er nett det....men den lakken eg har på bilen er ikkje så dyr som vanli tror eg...den er lyse blå/rosa/lilla/gull/grønn ganske vanli farge tror eg...

dei lakke verkstedene eg har hørrt på vill ikkje lakke camelon...for lite erfaring :hmm:

6867475[/snapback]

En av grunnene til at de antakeligvis ikke vil lakkere og nevner erfaring, er at uten erfaring kan camelonen se ut som det er flak som ligger på bilen. Har sett dette på en Mazda 626. Det er ikke noe særlig fint! + blir dyrt for et verksted som må rette opp en evt. skade. For verkstedet vil neppe prøve på nytt igjen.

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sikker på at ikke den mazdan du så hadde cameleon lakk med flakes da??

Er også problem med noe typer lakk der du får forskjell på effekten i lakken når du lakker opp litt av bilen på nytt med effektlakken

7001513[/snapback]

nuppz! Ikke noe flakes som gir den effekten, det ser ikke ut. Ser ut som de har lakkert plater, så satt de på bilen, tynne plater. De sier det er vanskelig å få skikkelig resultat, iallefall de jeg vet som har lakkert selv med Camelon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...