golf-vr6-turbo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 noen som vet ca pris på camelon lakkering av sidesjørt front å bak fanger. bilen er camelon lakert men vil ha ny styling...den eg har er gammel å kjedli... noen som vet om plasser di lakke sånnt? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Dem fleste lakkerere gjør vel det. Merk at det er ikke arbeidet som er dyrt, det er selve lakken som koster flesk. Lenke til kommentar
golf-vr6-turbo Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Dem fleste lakkerere gjør vel det. Merk at det er ikke arbeidet som er dyrt, det er selve lakken som koster flesk. 6867404[/snapback] ja det er nett det....men den lakken eg har på bilen er ikkje så dyr som vanli tror eg...den er lyse blå/rosa/lilla/gull/grønn ganske vanli farge tror eg... dei lakke verkstedene eg har hørrt på vill ikkje lakke camelon...for lite erfaring Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Dem fleste lakkerere gjør vel det. Merk at det er ikke arbeidet som er dyrt, det er selve lakken som koster flesk. 6867404[/snapback] ja det er nett det....men den lakken eg har på bilen er ikkje så dyr som vanli tror eg...den er lyse blå/rosa/lilla/gull/grønn ganske vanli farge tror eg... dei lakke verkstedene eg har hørrt på vill ikkje lakke camelon...for lite erfaring 6867475[/snapback] En av grunnene til at de antakeligvis ikke vil lakkere og nevner erfaring, er at uten erfaring kan camelonen se ut som det er flak som ligger på bilen. Har sett dette på en Mazda 626. Det er ikke noe særlig fint! + blir dyrt for et verksted som må rette opp en evt. skade. For verkstedet vil neppe prøve på nytt igjen. Endret 25. september 2006 av k_drey Lenke til kommentar
LCK Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sikker på at ikke den mazdan du så hadde cameleon lakk med flakes da?? Er også problem med noe typer lakk der du får forskjell på effekten i lakken når du lakker opp litt av bilen på nytt med effektlakken Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 automote tuning i sør-trøndelag lakkerer camelleon vet jeg. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Sikker på at ikke den mazdan du så hadde cameleon lakk med flakes da??Er også problem med noe typer lakk der du får forskjell på effekten i lakken når du lakker opp litt av bilen på nytt med effektlakken 7001513[/snapback] nuppz! Ikke noe flakes som gir den effekten, det ser ikke ut. Ser ut som de har lakkert plater, så satt de på bilen, tynne plater. De sier det er vanskelig å få skikkelig resultat, iallefall de jeg vet som har lakkert selv med Camelon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå