Croyfer Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 på mange innstalasjons-cder jeg har må man velge operativsystem under installeringen. Men det står aldri XP der.hva skal jeg velge da? me eler 2000? for eksempel må jeg velge under driverinnstaleringen til hovedkortet mitt, og jeg vet ikke hva jeg skal velge. noen som vet dette? :-Þ Lenke til kommentar
aschj Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ifg. Microsoft kan man bruke Windows 98-drivere, men dette stemmer ikke. Drivere skrevet for Windows 2000 burde funke perfekt. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det stemmer nok ikke alltid at driverne til 2000 fungerer perfekt. Det er faktisk forskjeller på 2000 og xp. Nå ligger nok 2000 driverne nærmest xp, og selv ville jeg valgt de, og det kan ofte være nok til at ting fungerer. Men nå er det sånn i xp at man kan kjøre et program i "kompatibilitets-modus", altså et program som kun skal virke på 98 plattformen kan likevel kjøres. Høyreklikk .exe filen eller ikonet, velg "compatibility" tab'en, hak av i ruten og velg deretter hvilket program det skal kjøres som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå