Aetius Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Torsdag slapp Adobe nye versjoner av Photoshop Elements for fotoredigering og Premiere Elements for videoredigering, i Norge. Les mer Lenke til kommentar
nasreddin Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Noen som vet om HDV-støtten i Premiere Elements inkluderer formatet Sony HC3 bruker? Endret 15. september 2006 av nasreddin Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) HDV er HDV, so eg reknar med det er støtta. Det er ikkje som med RAW for stillbilete at kvart merke har sin versjon trur eg. Det er no uansett berre å laste ned demoen når den vert tilgjengeleg (om den ikkje er det allereie) og teste. Redigert: Vil nett pirke litt på artikkelen. Det heiter Avid Xpress, ikkje Avid Express, og det einaste redigeringsprogrammet i serien heiter Xpress Pro. (Xpress DV ser ut til å ha forsvunne, kanskje på grunn av oppkjøpet av Pinnacle, og Liquid.) Endret 15. september 2006 av incanus Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 HDV er HDV, so eg reknar med det er støtta. Det er ikkje som med RAW for stillbilete at kvart merke har sin versjon trur eg. Det er no uansett berre å laste ned demoen når den vert tilgjengeleg (om den ikkje er det allereie) og teste. Redigert: Vil nett pirke litt på artikkelen. Det heiter Avid Xpress, ikkje Avid Express, og det einaste redigeringsprogrammet i serien heiter Xpress Pro. (Xpress DV ser ut til å ha forsvunne, kanskje på grunn av oppkjøpet av Pinnacle, og Liquid.) 6868988[/snapback] Du har helt rett. Artikkelen ble skrevet langt på natt, så jeg var visst litt for trøtt til å få det riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg