Gå til innhold

maskinen vil ikke starte:(

ticsyboy

Anbefalte innlegg

hei! jeg bruker windows xp. og en dag da jeg skulle skru å maskinen, så alt ut til og vere greit, men rett før logg inn menyen så komm det opp windows starter opp! og slik står den bare til det uendelige:( HJELP! hva skal jeg gjør? jeg har prøvd sikkermodus og sist virkende innstillinger men ingenting fungerer:(

MVH: TicsyBoy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men jeg vil ikke formatere*: (          men når jeg valgte reparere en windows instalasjon kom det komando linjer  og e viste ikke ka e skal skrive':O 

men finnes det ingen boot disker dah:=??

MVH: §§TicsyBoy§§

6868034[/snapback]

Da har du ikke gjort som TCi skrev. Velg R andre gang du blir spurt. Første gangen starter Recovery Console, som du erfarte. Du må vente til setup finner installasjonen din. Da stopper den opp og spør om du vil reparere den... Det er ikke det samme som formatere!

Lykke til!

Lenke til kommentar
dere skjønner ikke :( når man putter i windows cden kommer det opp "instalere windows" og "reparere en tidligere windows instalasjon"  og når jeg trykker på 2 så kommer det opp cmd

6883712[/snapback]

Som nevnt i posten min skal du ikke trykke R før den andre gangen. Etter at installasjonen har søkt etter tidligere Windows-installasjoner på disken. Dette skjer rett etter lisensavtalen. Når den har funnet det, så trykk R :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...