Wheeljack Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Heisann! For et par uker siden ramla jeg over en link enten her eller på wownorge.net som er noe av det mest geniale jeg har sett. En veldig oversiktlig side, hvor man kunne velge klasse fra en slags bar øverst på forsiden. Da du klikka på klassa kom du videre til en side som inneholdt level-range og hvilke quests, items og instances som var bra for den levelen. Problemet er at brødhodet glemte å bookmarke den sida, og jeg husker heller ikke i hvilken post jeg så den. Er det noen som vet hvilken det er snakk om og kan tilby en glemsk stakkar en URL? (PS: Det er ikke goblinworkshop, thottbott eller allkazam) Endret 15. september 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 eneste jeg kan tenke meg er www.wow-loot.com Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Fant den litt fortere enn antatt! Gjemt baki shaman-tråden. http://69.41.171.43/ Takk alikevel. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eller bare www.wow-loot.com Samme siden, men en litt lettere link å huske Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Eller bare www.wow-loot.com Samme siden, men en litt lettere link å huske 6867076[/snapback] Er det virkelig mulig!! Skylder på kaffemangel. Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå