EmmJay Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Noen spill blåser deg helt tilbake i stolen over deres genialitet. Let's Make a Sucky Game gjør ikke akkurat det. Les mer Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 HA HA HA HA! Seie seg sjølv med den tittelen... Er som sagt tragisk at utviklere i det heile lage sånne spel, og at utgivere gir ut sånne spel, tvile sterkt på at dei går i pluss Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg synes egentlig tittelen var litt morsom jeg, den heter ihvertfall ikke "super pro football manager 2008" eller noe tilsvarende kjedelig AtW Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det så ganske tragisk ut ja. Men hvis de hadde laget en god verson av dette, intigrert i fifa, det hadde vært no men det blir vel for stort? Hadde i hvertfall vært utrolig morsomt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Detaljer er alt i slike spill, ikke grafiske, men spillernes detaljer og sånt... Derfor vil alltid FM herske denne sjangeren. Og hvis utviklerne trodde at dette kunne utfordre... så sier jeg lol. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Detaljer er alt i slike spill, ikke grafiske, men spillernes detaljer og sånt... Derfor vil alltid FM herske denne sjangeren. Og hvis utviklerne trodde at dette kunne utfordre... så sier jeg lol. 6868296[/snapback] Det har du rett i, FIFA har for elsempel mangel på konkurnter... De eneste andre som duger er PES,men dette spillet suger... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det har du rett i, FIFA har for elsempel mangel på konkurnter... De eneste andre som duger er PES,men dette spillet suger... 6871417[/snapback] Hah, det er PES som ikke har konkurrenter. LMAST virker forøvrig temmelig lite gjennomtenkt ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det har du rett i, FIFA har for elsempel mangel på konkurnter... De eneste andre som duger er PES,men dette spillet suger... 6871417[/snapback] Hah, det er PES som ikke har konkurrenter. LMAST virker forøvrig temmelig lite gjennomtenkt ja. 6873856[/snapback] Det spørs hva men er ute etter... Lisenser og grafikk mot gameplay. Personlig skulle jeg likt en blanding av begge, det hadde solgt som varmt hvetebrød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg