Beetlejuice Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er Chello-abonnent, men for tiden fullstendig frakoblet nettet. Grunnen er at jeg er disconnected fra "ISP Gateway", i følge min trådløse 3Com router. Tilkoblingen mellom PC og 3Com routeren er svært bra. Chellos linjesjekk sier at linjen skal være ok fram til 3Com routeren. Og alt er som sagt ok ellom routeren og PCn. Nå har jeg prøvd alt, men ingenting hjelper. Jeg tror problemet ligger i Motorola modemet fra Chello. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Når du sier du har prøvd alt så har du også resatt modemet? Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har hatt STORE problemer med UPC linja min denne uken. UPC (stavanger) har vært med nede enn oppe. Du finner driftstatus her EDIT: driftstatus Endret 15. september 2006 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Beetlejuice Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Tror da det. Har trukket ut strømkontakten flere ganger... Heller ingen driftsmeldinger som skulle ha betydning for der jeg bor. Har funnet en som ser ut til å ha samme problemet... http://www.newegg.com/Product/Product.asp?...N82E16825122106 Endret 15. september 2006 av Beetlejuice Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har du mulighet for å koble deg rett på modemet med kabel, fra en bærbar? Da vil du se om modemet fungerer som det skal. Prøvd å bytte kabel mellom modem og router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå