Gå til innhold

Hvem tør å vedde på at dette ikke er svindel eller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett så mange eksempler på svindel på qxl at jeg gidder ikke bruke siden lenger! Var medlem tidligere, men svindlere har fått meg til å miste totalt troen på det som en gang var et bra produkt :no:

Dette tilbudet (uten at jeg sier dette er 100% svindel) minner meg om en kompis av meg som i lag med 2 andre til sammen ble svindlet for 27000,- kr ved kjøp av tv.

Den gangen ordnet ting seg da vi var heldige og traff "selger" på en av de mange adressene han var registrert på! Selger var ikke så heldig :whistle:

Lenke til kommentar

Det er jo bare å følge opp linken til auksjonen og se om noen av "kjøperne" legger inn en kommentar til selger, regner med at vi vil se en storm av negative kommentarer. Synes det var rart at en god del av kjøperne var registrert i den senere tid, virker som en gjennomtenkt svindel det der. Venner som legger inn "fiktive" bud for å lure til seg dumsnille unger med masse penger å kaste bort, når auksjonen står som ikke aktiv kan det også være fordi den er avsluttet. Mener å huske at den auksjonen hadde kort tidsfrist.

Haha, bruker er utestengt f.o.m 15/9-06.

Endret av Gread
Lenke til kommentar

En haug med rådyre top-of-the-line LCD-TV'er selges uten minsepris av en selger som nettop har registrert seg og aldri før har hatt noen salg.... jaaa.... du kan vel tenke deg at det er en viss risiko for svindel her hehe.

Hadde nok neppe forhåndsbetalt for varene for å si det sånn =P

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...