TimeBomb Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 XFX Geforce 9750, 570M, 1GB ram, GDDR3 XXX. PCI-Express, 2DVI/HDTV/HDCP - Skjermkort selges Billig (ligner på bildet, men er ikke helt likt) samme størrelse og utganger. Helt ubrukt (ligger enda i boksen), og følger med alt tilbehør, som kabler og installerings CD'er etc og kvittering. Kostet ca. 6000 kr nytt i Norge. <--- fra annonnse på finn.no Finns dette kortet? trodde geforce kortene ikke hadde kommet til geforce 8 engang jeg.... men jeg har egentlig ikke så mye peiling på skjermkort Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tror han har kanskje har blandet tallene og at det skal være 7950, selv om da burde det han ha skrevet gx2 bak tallet og at 1 GB vel ikke er helt riktig på en måte fordi det er to skjermkort med hvert sitt 512 MB minne Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ja det er mest sannsynlig 7950 han mener. Har i alle fall ikke hørt om 9750. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå