Gå til innhold

Gigabyte nVidia nforce4-4X hovedkort


ZeeboW

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har et lite problem her.

Jeg har fått i oppdrag å formatere PC-n til kompisen min. Som dere ser har han nVidia nForce 4-4X HK med PCI-E.... osv osv..

Jeg booter fra CD, formaterer HD, kopierer filer. Ingen problem. Men, når PC-n restarter for å fortsette windows install (WinXP), begynner den å boote fra CD igjen... vanligvis får man velge om man vil boote fra CD eller ikke ved å trykke en tast, men her booter den fra CD automatisk uansett om jeg går inn i bios og fjerner boot fra CD/DVD... hmmms...?

 

Har tenkt til å flashe bios hvis det hjelper...? men jeg ender bare opp på noen jævla russiske sider når jeg sercher etter drivere/biosflash... eller er det noe enkelt jeg ikke har prøvd som løser heile skiten.. :D

 

takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøvd å restarte uten å ha cden i?

Gjør alltid jeg :hmm:

6866871[/snapback]

 

Hvis jeg tar ut CD-n etter restart, står den bare stille etter der den forsøker å boote fra cd-rom... For den finner ingen cd der.. :) og jeg har forsøkt å sette i cd-n rett etter cd-autobooten, hvis dere forstår :) men, da vil den ikke fortsette...

Lenke til kommentar
har du prøvd å restarte uten å ha cden i?

Gjør alltid jeg :hmm:

6866871[/snapback]

 

Hvis jeg tar ut CD-n etter restart, står den bare stille etter der den forsøker å boote fra cd-rom... For den finner ingen cd der.. :) og jeg har forsøkt å sette i cd-n rett etter cd-autobooten, hvis dere forstår :) men, da vil den ikke fortsette...

6867423[/snapback]

 

OkEY... will try!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...