Justin_Sane Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg lurte på om noen av dere har vært bort I følgene problem. Jeg er i safemode, for å avinstallere McAfee, så får jeg denne meldingen i ”add or remove programs”: ”The Windows Installer Service could not be accessed. This can occur if you are running Windows in safe mode, or if the Windows Installer is not correctly installed. Contact your support personnel for assistance.” Jeg har prøvd : msiexec.exe /unregister msiexec.exe /regserver Jeg har også sjekket at System ligger i HKEY_CLASSES_ROOT med full controll. Dette er på en helt ny XP maskin. Noen forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg fant ut av feilen selv. For de som lurer eller kommer over samme problem selv: Man ikke bruke msiexec.exe /regserver fra safemode, så man må skrive msconfig i "kjør/run" og starte opp normal med diagnostic startup, for så å kjøre: msiexec.exe /unregister msiexec.exe /regserver via cmd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå