Olanru Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hei. kjøpte gforce 7600 gs igår. allerede etter at jeg hadde montert det og installert driverne fikk jeg melding om at det var for lite strøm til skjermkortet og at det hadde gått i sikkermodus. jeg trudde det var noen vifter som ikke burde vært der så jeg kobla dem ut, men problemet var der enda:( jeg har altså 500W fra Bzerk så det skulle da holde til det skjermkortet? fant ut idag at skjermkortet var koblet på samme kabelsystem som den ene hdd'en min. fant vel ut fort at det ikke funker med et 7600GS og at hardisken sikkert brukte mye strøm. høres det logisk ut? Lenke til kommentar
-==Nvidia==- Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg lagde en pc til en kompis og da fungerte Bzerk strømforsyningen fint til 7600gs. 500 watt burde egentlig vere nok. Jeg ville prøvd å ta en annen molex kontakt. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Ok. har snakket med Digitalimpuls og de sa at hvis det ikke hjalp og sette på ny kontakt/ sette harddisk til en annen kontakt skulle jeg ta det med ned for testing Takk For Svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå