Black Star Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ok, tar en del lys. Ser ut til at jeg bør vente til G8 og kjøpe et annet i mellomtiden.Synes det er litt synd at de ikke lanserte 28 mm på et nytt G kamera nå. Arne M 6977062[/snapback] Ta en titt på Panasonic Lumix LX2. Riktignok 28mm bare i 16:9 modus (3:2 og 4:3 modus tror jeg ikke er så vidvinklet), men kanskje det er nok for deg? Det har ellers meget bra optikk, optisk bildestabilisator, ekte 16:9 brikke (og skjerm) og utrolig lekkert. Litt større enn de minste, men det drar optikken nytte av. Kan på mange måter sammenlignes med de nye G-kameraene og de gamle S-kameraene. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takker for tipset. Eneste feil jeg finner er at jeg ikke kan finne noe UW hus. Er et must for meg. Arne M Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takker for tipset. Eneste feil jeg finner er at jeg ikke kan finne noe UW hus.Er et must for meg. Arne M 6977990[/snapback] Ja, jeg overså visst det i et av dine tidligere innlegg. Stemmer at LX2 ikke vil ha mulighet for UV hus, i følge Panasonic selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg