Gå til innhold

Omtale av No One Lives Forever 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Cate Archer er tilbake! Superspion extraordinaire, kvinnelig heltinne, og ikke så altfor slem mot øynene heller! Det første spillet, "The Operative: No One Lives Forever" var et friskt pust i en ellers så dyster og grusomt seriøs sjanger. Spillet introduserte deg til virkelighetens verden satt på 1960-tallet, og du tok rollen som superspionen Cate Archer. Etterfølgeren er det samme - bare mye bedre.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

No One Lives Forever 2, så vel som omtalen og denne tråden er over to år gammel nå. Jeg har derimot akkurat blitt ferdig med denne perlen av et spill, og i den forbindelse måtte jeg lese gjennom omtalen av det. Jeg har derfor likevel lyst til å komme med mine kommentarer til omtalen, samt noen meninger om selve spillet...

Anmeldelse var godt skrevet, men den røper kanskje litt mye? Ellers var det noen rare ord som for eksempel "fil-kabinetter" som kanskje heller burde ha vært "arkivskap", samt at det var noen skrivefeil ("titlen" f.eks.).

Det står investere nå. En liten enkel skrivefeil.

Det står fremdeles "invistere"! :p

Lenken til denne tråden ligger forresten ikke i omtalen. Det har jeg merket meg i andre omtaler også.

Jeg må som anmelder si meg enig i at spillet er et kunstverk. Det er tydelig at det lagt ned mye arbeid, selv i den minste detalj. Spillet er virkelig gjennomført! Ansiktsmimikken i Half-Life 2 er for all del bra, men ble ikke så imponerende lengre etter å ha spilt NOLF2. Ansiktene i NOLF2 er veldig flotte, øynene beveger seg, og lip sync'ingen er imponerende bra. For å ikke snakke om karakterene...

NOLF2 var veldig morro, og selv i konkurranse med dagens toppspill så kommer det svært høyt på listen min. Jeg syntes riktignok starten var kjedelig, men straks man kom seg vekk fra Japan, og ble varm i trøya, så var NOLF2 litt av en opplevelse... et sant eventyr faktisk!

Lenke til kommentar
Lenken til denne tråden ligger forresten ikke i omtalen. Det har jeg merket meg i andre omtaler også.

Jøss, dette var en gammel tråd. Så gammel at linken til artikkelen går til det forrige designet. Men til kommentaren din:

Alle artikler publisert før publiseringssystemet ble tatt i bruk mistet sine linker til forumtråden. Vi har ikke kapasitet til å gå gjennom alle gamle artikler for å fikse det problemet, og jeg tror strengt tatt ikke det er veldig nødvendig heller. De ytterst få som føler for å kommentere eldgamle anmeldelser, finner frem til tråden ved å søke på forumet. :-)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...