Gå til innhold

Last ned Windows Vista RC1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt OT: Men for å installere RC1 lagde jeg en partisjon med PartisionMagic.. den blir kronisk for liten, og når jeg vil øke størrelsen får jeg bare "error - too few clusters" ellernoe.. Hvordan kan jeg løse dette? Noen som vet? Vil gjerne teste ut Vista uten å formatere liksom :/

6874025[/snapback]

Forslag mottas med glede!

Lenke til kommentar
Det suger heftig at jeg ikke kan ha dualboot med XP og Vista.  :hmm:?

6866585[/snapback]

Jeg har både Windows XP og Windows Vista på min maskin. Fungerer uten problemer.

Ved installasjon av Vista, lages det automatisk en oppstarts meny hvor man kan velge ønsket OS.

6883837[/snapback]

Jeg fikk ikke det valget :nei: måtte inn i diskmanager ag sette partisjonen til aktiv samt bytte rekkefølgen av hd i bios. RESULTAT vista startet, men jeg fikk ikke mulighet til og sette den forrige disken til aktiv så jeg får ikke brukt XP igjen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ser jo unektelig litt "tøft" ut med en slik task-swapper:

skrivebord.jpg

Fått all hardwaren min til å virke på 32-bits versjonen...

+LCD Smartie fungerer, men ikke alle plugins. Sliter med Net Framework 1.1

+Audigy 2, riktignok med YouP-Paxx 3.33 driver

+HP PhotoSmart 7660 fungerer, riktignok med PhotoSmart 7400 drivere

+Logitech WebCam fungerer, men ikke med logitech sine programvarer

+Nvidia NVTV dual TV-tuner kort fungerer med XP drivere (kommer ikke Vista drivere heller sies det)

+

Får ikke Daemon tools til å virke

Sliter skikkelig med Nero

Virker stabil, ikke noen blå-skjerm enda. Venter med 64-bits versjonen til drivere dukker opp, og dermed også stabilitetsproblemene.

Lenke til kommentar

Når jeg booter opp med Vista-DVDen i stopper installasjonen etter at jeg velger språk. Da finner den plutselig ikke DVD-rom driveren :hrm: Kan velge plasseringen til driveren men har ikke CDen med driver... Har en NEC ND-3500A. Har lasta ned driver men det er en .exe-fil som installerer av seg selv. Noen som har en løsning?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Når jeg booter opp med Vista-DVDen i stopper installasjonen etter at jeg velger språk. Da finner den plutselig ikke DVD-rom driveren :hrm: Kan velge plasseringen til driveren men har ikke CDen med driver... Har en NEC ND-3500A. Har lasta ned driver men det er en .exe-fil som installerer av seg selv. Noen som har en løsning?

På forhånd takk :)

6890623[/snapback]

Nei, jeg startet Vista 64bit innstallasjonen i 64bit XP(vet ikke om det funker i 32bit?). Har Nec 3550A selv og min ser også ut til å ha noe problemer med å finne drivere til IDE kontrolleren(regner jeg med) dersom jeg booter direkte, men det funker OK dersom jeg starter innstall fra XP og velger at den skal hente updates. Jeg velger sef å innstallere på annen partisjon og får derfor "fresh" innstall uansett.

Lenke til kommentar
Det var synd at nedlastingen ble stoppet på etter 100`000 downloads da...

Sikkert microsoft som er for gjerrige til å betale det linjene koster og dermed belaster det andre sine linjer :innocent:

6882624[/snapback]

?

Har nedlastingen blitt stoppet for RC1?

6882661[/snapback]

Nei, det er bare enkelte personer her som ikke vet hva de snakker om... :roll:

Lenke til kommentar

takk skal dere ha... får bootet nå men får erroren: ...source\install.wim mangler eller er korrupt og installasjonen må avsluttes

har sjekket på dvd'en og wim filen er der den skal... noen som har en ide om hvordan komme rundt dette problemet?

Edit: fant ut at dette er en feil som antageligvis forårsakes av for høy skrivehastighet som lettere gir korrupte filer.

Ingen av mine programmer kan skrive i så lave hastigheter som 1x eller 2x er det noen som vet om gode brennerprogrammer som kan dette?

Endret av Mikkle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...