TurboTrond Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 kompatibilitetsprogrammet har jeg ikke helt testet nei... Det har jeg faktisk ikke sett før.. hmm jaja det er hjelper jo ikke med problemet, men kansje det forklarer noe. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvordan klarer jeg å brenne isofilen til 86 versjonen når jeg ikke får lagt inn Nero i 64 bit versjonen? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har 1gb(twinmos) og herregud vista sluker nesten alt ram'en min.CPU usage(Pentium 4) kjører nesten fult hele tida.Jaja,tilbake til xp som er mer stabil for min stakar pc.Tror ikke den takler vista så godt. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Litt OT: Men for å installere RC1 lagde jeg en partisjon med PartisionMagic.. den blir kronisk for liten, og når jeg vil øke størrelsen får jeg bare "error - too few clusters" ellernoe.. Hvordan kan jeg løse dette? Noen som vet? Vil gjerne teste ut Vista uten å formatere liksom :/ 6874025[/snapback] Forslag mottas med glede! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det var synd at nedlastingen ble stoppet på etter 100`000 downloads da... Sikkert microsoft som er for gjerrige til å betale det linjene koster og dermed belaster det andre sine linjer Lenke til kommentar
quakie Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ? Har nedlastingen blitt stoppet for RC1? Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det suger heftig at jeg ikke kan ha dualboot med XP og Vista. ? 6866585[/snapback] Jeg har både Windows XP og Windows Vista på min maskin. Fungerer uten problemer. Ved installasjon av Vista, lages det automatisk en oppstarts meny hvor man kan velge ønsket OS. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det suger heftig at jeg ikke kan ha dualboot med XP og Vista. ? 6866585[/snapback] Jeg har både Windows XP og Windows Vista på min maskin. Fungerer uten problemer. Ved installasjon av Vista, lages det automatisk en oppstarts meny hvor man kan velge ønsket OS. 6883837[/snapback] Jeg fikk ikke det valget måtte inn i diskmanager ag sette partisjonen til aktiv samt bytte rekkefølgen av hd i bios. RESULTAT vista startet, men jeg fikk ikke mulighet til og sette den forrige disken til aktiv så jeg får ikke brukt XP igjen Lenke til kommentar
Torro Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ser jo unektelig litt "tøft" ut med en slik task-swapper: Fått all hardwaren min til å virke på 32-bits versjonen... +LCD Smartie fungerer, men ikke alle plugins. Sliter med Net Framework 1.1 +Audigy 2, riktignok med YouP-Paxx 3.33 driver +HP PhotoSmart 7660 fungerer, riktignok med PhotoSmart 7400 drivere +Logitech WebCam fungerer, men ikke med logitech sine programvarer +Nvidia NVTV dual TV-tuner kort fungerer med XP drivere (kommer ikke Vista drivere heller sies det) + Får ikke Daemon tools til å virke Sliter skikkelig med Nero Virker stabil, ikke noen blå-skjerm enda. Venter med 64-bits versjonen til drivere dukker opp, og dermed også stabilitetsproblemene. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Får ikke Daemon tools til å virke 6884012[/snapback] Bruk Deamon tools versjon 3.33 den funker Lenke til kommentar
Beinert Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Når jeg booter opp med Vista-DVDen i stopper installasjonen etter at jeg velger språk. Da finner den plutselig ikke DVD-rom driveren Kan velge plasseringen til driveren men har ikke CDen med driver... Har en NEC ND-3500A. Har lasta ned driver men det er en .exe-fil som installerer av seg selv. Noen som har en løsning? På forhånd takk Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når jeg booter opp med Vista-DVDen i stopper installasjonen etter at jeg velger språk. Da finner den plutselig ikke DVD-rom driveren Kan velge plasseringen til driveren men har ikke CDen med driver... Har en NEC ND-3500A. Har lasta ned driver men det er en .exe-fil som installerer av seg selv. Noen som har en løsning?På forhånd takk 6890623[/snapback] Nei, jeg startet Vista 64bit innstallasjonen i 64bit XP(vet ikke om det funker i 32bit?). Har Nec 3550A selv og min ser også ut til å ha noe problemer med å finne drivere til IDE kontrolleren(regner jeg med) dersom jeg booter direkte, men det funker OK dersom jeg starter innstall fra XP og velger at den skal hente updates. Jeg velger sef å innstallere på annen partisjon og får derfor "fresh" innstall uansett. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det var synd at nedlastingen ble stoppet på etter 100`000 downloads da...Sikkert microsoft som er for gjerrige til å betale det linjene koster og dermed belaster det andre sine linjer 6882624[/snapback] ?Har nedlastingen blitt stoppet for RC1? 6882661[/snapback] Nei, det er bare enkelte personer her som ikke vet hva de snakker om... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det var vel Pre-RC1 man stoppet nedlastingen på ett x-antall nedlastninger... Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg får ikke laget en dvd systemet vil boote på... hva er cluet her... prøvde med boot dvd i nero hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 brenn som image. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 men hva legger man som image.. kan du bruke iso filen til det? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En ISO-fil er oftest et image. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) men hva legger man som image.. kan du bruke iso filen til det? 6899296[/snapback] Ja det er jo det som er imaget. Hehe John.... ble før meg gitt Endret 20. september 2006 av Deepsearch Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) takk skal dere ha... får bootet nå men får erroren: ...source\install.wim mangler eller er korrupt og installasjonen må avsluttes har sjekket på dvd'en og wim filen er der den skal... noen som har en ide om hvordan komme rundt dette problemet? Edit: fant ut at dette er en feil som antageligvis forårsakes av for høy skrivehastighet som lettere gir korrupte filer. Ingen av mine programmer kan skrive i så lave hastigheter som 1x eller 2x er det noen som vet om gode brennerprogrammer som kan dette? Endret 20. september 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå