f00b Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg har søkt endel rundt på nettet etter dette, det nærmeste jeg kommer er programmer som kan konvertere html (med java-koden) til en eBook. Problemet med dette er at da er den fortsatt avhengig av .js -filen for å kunne brukes. Jeg vil egentlig bare ha et program som liksom konverterer javascript -filen til .exe. Jeg skjønner at det kanskje må mer til, f.eks. å opprette vinduet som javascriptet skal kjøres i.. Uansett, er det mulig å få javascriptet til å bli en .exe -fil som kan kjøres i windows? Endret 15. september 2006 av f00b Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Heter ikke det java applet eller noe slikt? *IngenPeilingPåJava* Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vet det går an å kompilere JavaScript til Java (selv om disse språkene ikke har noe med hverandre å gjøre). Da kan du potensielt lage en kjørbar jar-fil. Søk etter JavaScript compiler. Lenke til kommentar
backup Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Joa, såvel bat-, vbs- og js-filer kan konverteres til exe-filer. Bruker selv ExeScript fra Hide Folder Software til dette, og den resulterende exe-fila krever ikke script-fila for å bli kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå