Gå til innhold

dual core hk med agp

skylinepower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det han linket til var et kort med AGP og PCI-E på et _S939_ system. Det er jo i og for seg et "dual core" HK. Men tenker at trådstarter mente Core 2 Duo. Det er kun PCI-E til C2D så vidt jeg vet..

EDIT: Du må ha et kort med brikkesett 965 eller senere for å kunne bruke C2D!

EDIT2: Det finns visst et kort med AGP til C2D :$

Endret av sycho
Lenke til kommentar
Ojsann, dårlig av meg at jeg ikke merket at han linket til feil hovedkort...

Her er rette linken:

https://prisguiden.no/product.php?productId=46004

Dette kortet støtter AGP og PCI-e og er til Core 2 Duo  :)

Hilsen

Vinci

6870145[/snapback]

Jeg linket ikke til feil HK, linket til rett hk for amd x2 som og er en dual core.. Om han ville ha en core 2 duo så er det fortsatt rett hk, men litt dårlig informert av trådstarter.. :hmm:

Lenke til kommentar

Du kan ikke si at et 939 brikkesett er rett link til hovedkort hvis han vil ha Core 2 Duo? Men ja... det var dårlig spesifisert av emne starter hvis det var Core 2 Duo han skulle ha. Er ikke så lett hvis man er litt uerfaren da... Men kanskje emnestarter kan si hva han egentlig ville ha?

Hilsen

Vinci

Lenke til kommentar
Du kan ikke si at et 939 brikkesett er rett link til hovedkort hvis han vil ha Core 2 Duo? Men ja... det var dårlig spesifisert av emne starter hvis det var Core 2 Duo han skulle ha. Er ikke så lett hvis man er litt uerfaren da... Men kanskje emnestarter kan si hva han egentlig ville ha?

Hilsen

Vinci

6870424[/snapback]

Nope, ikke til core2duo, men i den tru jeg var i på det tidspunktet så var det rett hk... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...