skylinepower Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Er det noen som har sett et dual Core hk med Agp (Kan godt være pci ex i tillegg) sia jeg bare har et agp skjermkort og har litt lyst på dual core prosessor Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Dette er vel et helt greit slikt kort.. https://prisguiden.no/product.php?productId=35739 Et kjekt lite tips er å bruke prisguiden, der kan du velge noe som sier avansert søk. Den er veldig lett å forstå seg på.. Endret 15. september 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 jeg glemte hvist og si hvordan sockel det var. det er en 775 socket jeg tenkte på men har dual core andre socler og? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Core 2 Duo til stasjonær har bare en sockel, og det er 775 hvis det var det du lurte på...? Og det kortet Dre@m_Lord linket til er så vidt jeg vet det eneste med både agp, pci-e til Conroe. Med andre ord et veldig bra forslag Hilsen Vinci Lenke til kommentar
sycho Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Det han linket til var et kort med AGP og PCI-E på et _S939_ system. Det er jo i og for seg et "dual core" HK. Men tenker at trådstarter mente Core 2 Duo. Det er kun PCI-E til C2D så vidt jeg vet.. EDIT: Du må ha et kort med brikkesett 965 eller senere for å kunne bruke C2D! EDIT2: Det finns visst et kort med AGP til C2D :$ Endret 15. september 2006 av sycho Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ojsann, dårlig av meg at jeg ikke merket at han linket til feil hovedkort... Her er rette linken: https://prisguiden.no/product.php?productId=46004 Dette kortet støtter AGP og PCI-e og er til Core 2 Duo Hilsen Vinci Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ojsann, dårlig av meg at jeg ikke merket at han linket til feil hovedkort... Her er rette linken: https://prisguiden.no/product.php?productId=46004 Dette kortet støtter AGP og PCI-e og er til Core 2 Duo Hilsen Vinci 6870145[/snapback] Jeg linket ikke til feil HK, linket til rett hk for amd x2 som og er en dual core.. Om han ville ha en core 2 duo så er det fortsatt rett hk, men litt dårlig informert av trådstarter.. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan ikke si at et 939 brikkesett er rett link til hovedkort hvis han vil ha Core 2 Duo? Men ja... det var dårlig spesifisert av emne starter hvis det var Core 2 Duo han skulle ha. Er ikke så lett hvis man er litt uerfaren da... Men kanskje emnestarter kan si hva han egentlig ville ha? Hilsen Vinci Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du kan ikke si at et 939 brikkesett er rett link til hovedkort hvis han vil ha Core 2 Duo? Men ja... det var dårlig spesifisert av emne starter hvis det var Core 2 Duo han skulle ha. Er ikke så lett hvis man er litt uerfaren da... Men kanskje emnestarter kan si hva han egentlig ville ha? Hilsen Vinci 6870424[/snapback] Nope, ikke til core2duo, men i den tru jeg var i på det tidspunktet så var det rett hk... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 det må være et sånt core2duo hk æ vil ha. er det noen som vet om et slikt hk med agp? Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Det jeg linket til var til core 2 duo ja Hilsen Vinci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå