EinarEriksen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 HTC har vist fram en ny Windows-telefon med qwerty-tastatur, som kanskje blir å se i butikkhyller i Norge. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Tviler veldig på at vi får se denne med en Qtek-logo, siden de har sluttet å bruke dette merkenavnet. HTC derimot... EDIT: Der var det rettet ja. Endret 15. september 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nepen over har rett, no more qtek branding. Men må vel ha denne også, samler på htc mobiler Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jo... men aMobil har jo misforstått dette med Qtek før, så det er vel kanskje for mye forlangt. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Rettet. moskus: Fint om du kan linke til artikkelen der dette har skjedd. Qtek har alltid vært produsert av HTC, så det er ikke så mye å misforstå. iMate får vi fortsatt se på markedet, men ikke med HTC som produsent. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ahem, HTC produserer det uansett, selv om enkelte firmaer bruke sine egne brandnames på "telefonene" Lenke til kommentar
oddity Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Nei, såvidt jeg har forstått stemmer det som CesiuM_e sier. I-Mate har ikke gitt seg, men de kommer til å fortsette å levere telefoner fra andre produsenter enn HTC. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Stemmer. Nye I-Mate-telefoner vil ikke bli laget av HTC. I-Mate Spl er produsert av det kinesiske selskapet TechFaith Wireless. Det stemmer også at HTC vil fortsette å produsere sine egne telefoner som normalt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg må si at det var den første QWERTY telefonen jeg har sett som jeg synes ser ut til å ha bra utseende og passe størrelse, Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Qtek = HTC Imate = Imate Qtek har hele tiden vært HTC sitt eget merke, til bruk i land hvor operatøren selv ikke brander telefonen. Det ha med andre ord ikke vært et eget firma, slik Imate er. Det var grunnen til at Qtek navnet blir byttet ut med HTC, fordi HTC ønsker å komme mer frem på banen og bygge sitt eget navn. Går man inn på europe.htc.com, viser de Qtek telefoner ved siden av HTC telefoner, men ingen Imate telefoner. Denne modellen vil ikke komme som Imate, kun HTC. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 moskus: Fint om du kan linke til artikkelen der dette har skjedd. Qtek har alltid vært produsert av HTC, så det er ikke så mye å misforstå.6868888[/snapback] Tja.... en som jeg husker i farten var den da Qtek gikk over til HTC-merking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg