Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke før har de lansert HDV-kameraer for forbrukermarkedet så kommer det semiprofesjonelle videokameraer fra våre japanske venner. HDR-FX7 skal være en billigutgave av allerede godt etablerte FX1. Les mer Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Oj, dette var et rått kamera. Jeg må si at jeg ikke ble så imponert over spesifikasjonene på FX1, så selv om dette er en nedgradering av den, synes jeg den fremstår som en bedre modell på mange måter. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Oj, dette var et rått kamera. Jeg må si at jeg ikke ble så imponert over spesifikasjonene på FX1, så selv om dette er en nedgradering av den, synes jeg den fremstår som en bedre modell på mange måter. 6867202[/snapback] Det kan jeg ikke helt forstå. Uten XLR og ekte 16:9 blir det litt teit rett og slett... Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke 16:9 er bare dumt for både vanlige forbrukere og litt mer semiproff bruk. XLR har vel ikke markedet dette kameraet er retta mot bruk for uansett, men burde hatt det med tanke på prisen. Ett mer interessant kamera vil være HVR-V1E: http://www.sonybiz.net/cgi-bin/bvisapi.dll...gcfkmcfjfdhk.0# Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mangelen på ekte 16:9 er jeg enig i at er håpløs; det tenkte jeg ikke over at manglet da jeg skrev innlegget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg