Gå til innhold

RESISTANCE: FoM, masse nytt!(Oppdatert!)

ShredLord

Anbefalte innlegg

Her er ei samanlikning som er ganske interessant. Resistance idag ser definitivt betre ut enn det gjorde på 2005 ;) .

6908543[/snapback]

Bildet fra 2k5 er tatt fra lavoppløsningsfilmen som ble kjørt under sceneshowet til Sony. Men jeg skal ærlig innrømme at modellen muligens ser litt penere ut nå.

Men det var ikke det jeg tenkte på når jeg sa det så bedre ut i 2k5. Det er så utrolig mange flere effekter i 2k5 videoen. Skyggen er evig mye bedre, røykeffektene er 1000 ganger bedre(røyken er mer realistisk, og henger lenger igjen etter granater har eksplodert) og fysikken på spillet i dag(på de filmene jeg har sett) kan ikke MÅLE seg med fysikken i CGI filmen, hvor alt oppfører seg fantastisk.

Poenget er at det er håpløst å sammenligne stillbilder med hverandre. Et bilde sier kanskje mer enn 1000 ord, men da dasker filmsnutten bildet på rumpen for å gi feil informasjon.

Se filmsnutten fra 2k5, og sammenlign den med filmene fra dagens spill så ser du lett hva jeg mener.

Btw: Selv om spillet ikke fremstår slik Sony gav inntrykk av på pressekonferansen, er fremdeles dette det spillet som er nærmest det som ble lovet på e3 2k5.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...