wilw Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei, jeg er desverre litt for langt unna det trådløse-aksesspunktet, men jeg får kontakt når jeg sitter med bærebaren i vinduet. Har en ibook g4. Ville det fungert å investert i en slik løsning?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300374 Ser på hjemmesiden til smc at den kan kobles til routeren(som jeg ikke har tilgang til) eller rett i PCI kortet. Men jeg finner ikke ut av hvilken tilkobling på bærebaren dette kan være. Så jeg veit ikke om den har støtte for slikt? Eller er det andre løsninger? Spesifikasjonene for antenna: http://www.smc.com/files/AV\DS_SMCHMANT_6_Final.pdf Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Virker so eit svært bra kort ville a sattsa på det lure på om eg og skal ha meg eit Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Om du ikke har antennetilkobling på mac'en er det ikke så mye å gjøre. du kan sikkert finne en USB wifi dongle med kontakt på. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Har veldig dårlig erfaring med USB wifi dongle Ved stor belastning (mykje nedlastning) blir dei veldig fort varme og kutter nette Dårlig signal ved stor avstand osv har hatt mykje tøbel med det Eg skal verfal ikkje bruke USB wifi dongle meir Seie ikkje alle USB wifi dongle e dårlig, men noken dei eg har vore borti ha vore det (noken av typen 3com, linksys) Anbefaler PCI Endret 14. september 2006 av Neddo Lenke til kommentar
Konge Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor ikke satse på en rekkeviddeforlenger fra en av de kjente merkene ? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hehe.. høres ut som noen låner nett fra naboen her. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Om du ikke har antennetilkobling på mac'en er det ikke så mye å gjøre. du kan sikkert finne en USB wifi dongle med kontakt på. 6866157[/snapback] hva er dette? har lett etter noe slikt selv.... og sett på samme antenne men fant ikke noen løsning med antenne plugg. fant ingen PCMCIA kort med antenne kontakt. heller ingen løsning for usb Lenke til kommentar
ffs Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Eller så kan du kjøpe deg en AP, linksys wapXX etc.. fungerer greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå