Ford_Fairlane Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Beyer dynamics DT231 headset f/4.0, 1/15 Endret 14. september 2006 av Ford_Fairlane Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Enten har du en kopi eller så har du skrevet feil. Beyerdynamic skal det være. (har DT880 selv) Klarer ikke helt sette fingen på det, men jeg liker bildet. Det utbrente og det gule passet liksom sammen. Skulle det være noe å "klage" på måtte det være støyen og støvet. (støvet på øreklokkene og bordet) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Veldig enig med LeGranDuc; likte at bildet var uklart og utbrent bak der, og gulnyansene var fine. Hodetelefonene, derimot, var ikke så veldig pene IMHO, men du har gjort det bra med det du har å jobbe med! Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Enten har du en kopi eller så har du skrevet feil. Beyerdynamic skal det være. (har DT880 selv) Klarer ikke helt sette fingen på det, men jeg liker bildet. Det utbrente og det gule passet liksom sammen. Skulle det være noe å "klage" på måtte det være støyen og støvet. (støvet på øreklokkene og bordet) 6866109[/snapback] Takk for tilbakemelding begge to. Det er Beyerdynamic, ikkje noko piratkopi Endret 15. september 2006 av Ford_Fairlane Lenke til kommentar
jakke2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Fint bilde, så absolutt! beyerdynamic skrives dessuten med "liten" b Mvh Ketil Morstøl. Norsk importør av beyerdynamic.. Lenke til kommentar
Ford_Fairlane Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Fint bilde, så absolutt!beyerdynamic skrives dessuten med "liten" b Mvh Ketil Morstøl. Norsk importør av beyerdynamic.. 6951936[/snapback] Hehe, såpass ja. Takk for den Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Flott bilde, men jeg synes det ble litt for lyst oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå