V?rbris Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 En internasjonal undersøkelse viser at Norge er det landet i vest-Europa der flertallet mot Israels millitære aksjoner i Libanon var størst. I Norge svarer hele 74% at Israel gikk for langt, 5% mener at Israel gjorde det riktige. Kilde: tv2 nyhetene. Det varmer og se at FRP fremdeles er ett protestparti og at vi her hjemme ikke er så uopplyste enkelte vil ha det til. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hva har FrP med saken å gjøre? Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. #Innlegget er redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer# Endret 15. september 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var vel ikke nødvendig å opprette en ny tråd for å fortelle oss at du blir varm. At du er pro-libanon/pro-palestina kunne du vel sagt fra om i en av de ørten andre trådene om temaet. Noen er for og noen er i mot. Begge har argumenter. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hva har FrP med saken å gjøre? Jeg tar deg uansett ikke seriøst før du skriver korrekt norsk. Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. 6865966[/snapback] Du har svart på spørsmålet ditt selv. Endret 14. september 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Det var vel ikke nødvendig å opprette en ny tråd for å fortelle oss at du blir varm. At du er pro-libanon/pro-palestina kunne du vel sagt fra om i en av de ørten andre trådene om temaet. Noen er for og noen er i mot. Begge har argumenter. 6865973[/snapback] At jeg ble varm var min personlige kommentar til denne gladnyheten forøvrig takk for din eminente redegjørelse. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Du får unnskylde meg, men jeg skjønte bare ikke hvorfor dette trengte en ny tråd Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Du får unnskylde meg, men jeg skjønte bare ikke hvorfor dette trengte en ny tråd 6866038[/snapback] Fordi dette var en nyhet på tv2 i dag, selv om det kanskje ikke var noen nyheter for folk flest. Og sist men ikke minst for å gi ett spark til enkelte som jeg har oppnådd. Nå er nok jeg ingen riktig sosialist har desverre stemt FRP(4) flere ganger enn SV(1) men jeg har en tedens til å gi ett spark både til høyre og venstre når det passer seg sånn. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nesten alle mennesker var sikre på at jorda var flat. 95% av jordas befolkning trodde på overnaturlige vesener. Over 80% gjør det fortsatt. 70% av amerikanere tror på engler. Over halvparten tror myndighetene skjuler hemmeligheter om aliens. Nesten alle muslimer tror USA står bak 11 september. 74% av nordmenn forstår ikke en konflikt som foregår langt avgårde og som konstant farges av den politiske venstresiden og media. So what? Det betyr ikke at israel ikke har rett til å forsvare seg. Det er bare et uttrykk for at nordmenn er blandt de mest fredselskende folkene i europa. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva har FrP med saken å gjøre? Jeg tar deg uansett ikke seriøst før du skriver korrekt norsk. 6865966[/snapback] Det var vel de som var mest for her i Norge. Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. 6865966[/snapback] Når ble det negativt? Ville egentlig anta at de fleste i Norge er Sosialdemokrater fremfor hardbarkede Sosialister, men propaganda er vel nå en gang propaganda Det betyr ikke at israel ikke har rett til å forsvare seg. 6866240[/snapback] Nei, forsåvidt ikke, ingen har sagt at Israel ikke skal forsvare seg, det som vanligvis er problemet er hvordan de gjør det. Det er bare et uttrykk for at nordmenn er blandt de mest fredselskende folkene i europa. 6866240[/snapback] Når ble det negativt? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nesten alle mennesker var sikre på at jorda var flat. 95% av jordas befolkning trodde på overnaturlige vesener. Over 80% gjør det fortsatt. 70% av amerikanere tror på engler. Over halvparten tror myndighetene skjuler hemmeligheter om aliens. Nesten alle muslimer tror USA står bak 11 september. 74% av nordmenn forstår ikke en konflikt som foregår langt avgårde og som konstant farges av den politiske venstresiden og media. So what? Det betyr ikke at israel ikke har rett til å forsvare seg. Det er bare et uttrykk for at nordmenn er blandt de mest fredselskende folkene i europa. 6866240[/snapback] Ja samtidig som vi muligens er blandt de mest fredselskende blir vi fremstilt som krigerske vikinger både i utlandet og av enkelte her hjemme selv om dette stammer fra tidligere tider. Forøvrig skal en ikke undervurdere sitt eget lands innbyggere virklighetsoppfatning. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Hva har FrP med saken å gjøre? Jeg tar deg uansett ikke seriøst før du skriver korrekt norsk. Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. 6865966[/snapback] En o mer eller mindre betyr vel ikke så mye hvis en skal omgåes folk flest da kan andre ting være mye være Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva har FrP med saken å gjøre? Jeg tar deg uansett ikke seriøst før du skriver korrekt norsk. Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. 6865966[/snapback] Du har svart på spørsmålet ditt selv. 6866005[/snapback] Det er jo ikke positivt. Men det er bare min mening... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Og sist men ikke minst for å gi ett spark til enkelte som jeg har oppnådd. 6866060[/snapback] Jeg må si jeg ikke helt skjønner hva det sparkes etter. Er det slik at fordi flertallet i en måling mener en sak så er det riktig å mene dette? Denne undersøkelsen betyr null og niks når det kommer til de menneskene som støtter Israel sin fremferd. Det er nå ikke slik at fordi flertallet er uenig med dem så betyr det at de tar feil. Undersøkelsen er fullstendig irrelevant med tanke på om Israel gjorde riktig eller ikke. Den er ikke noe argument for å bekrefte eller avkrefte om ens standpunkt er riktig/galt. For ordens skyld mener jeg selv at Israel gikk for langt. Men jeg kan ikke se at denne undersøkelsen gjør at jeg i større grad føler at jeg da har rett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hva har FrP med saken å gjøre? Jeg tar deg uansett ikke seriøst før du skriver korrekt norsk. Det undersøkelsen beviser er at Norge er det landet i vest-Europa med flest sosialister. 6865966[/snapback] Frp og sosialister har lite med saken og gjøre ja. Hva er poenget med den endeløse kvedingen om disse to klisjeene? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg