andersfy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å få min laptop til og skjønne at min 32" LCD fra JVC er koblet til Pc'n....Bruker en DVI kabel med en VGA overgang da jeg ikke har DVI på skjermkortet mitt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Ofte må du slå på eksterne skjermer. Dette kan for eksempel gjøres med hurtigtast eller med skjermkortdrivere. Eventuellt forsøk nye skjermkortdrivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
andersfy Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Det som er problemet er at pc'n ikke registrerer at jeg har koblet til tv'n Hadde den registrert det,så kunne jeg ha skrudd på "den andre" skjermen... Må jeg f.eks ha Catalyst? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Og du har prøvd Fn knappen og den knappen som sitter øverst på tastaturet ditt. Er iallefall der de pleier å sitte. Lenke til kommentar
andersfy Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ja,det har jeg,Når jeg går inn på den Egenskaper for (flere skjermer) og MOBILITY RADEON 9000 panelet og velger Visning tab'n,så står det at tv er ikke tilkoblet... Lenke til kommentar
andersfy Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Noen som kan hjelpe meg eller? Får ikke den driten av en pc til og skjønne at tv'n er koblet til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå