Melkekartong Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Hei. Jeg har en audi 80 der tenningslåsen er konstant satt til "1"-posisjonen, og denne vil jeg gjerne ha byttet.. Hvordan? Tenningslås og "Ignition Switch" (som det heter i Haynes-boka) er tydeligvis to helt forskjellige ting ;P Noen som kan gi meg en gjennomgang i hvordan man gjør dette? Evt. nettsteder der jeg kan finne det ut (Prøvd å google uten hell) Funker det å sette inn en "universallås"? Edit: Jeg har funnet ut hvordan, og tenningslås ER ignition switch... Men må jeg ha en tenningslås til audi 80 (funker brukt??) eller funker det å bruke en universallås? Edit2: (har funnet ut hvordan jeg bytter nå ) Endret 16. september 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Du fikk kansje ikke noe svar da du ikke skrev årsmodell.Har du en av de siste så er det ikke en av de gøyeste. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Aha! hehe.. Det er snakk om en 89'modell Mistenker at jeg må løsne på hele rattstammen for å komme til låsen.. Fant heldigvis en elektrisk del på høgger'n, så nå bruker jeg nøkkelen til rattlåsen og en skrutrekker til tenninga.. Jaja, kanskje litt shabby, men det funker hvertfall bedre enn å koble fra batteriet hver gang jeg parkerer bilen Fikse hele greia får vente litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå