cmi Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hallo! Vet ikke hva jeg skal helt søke på for og komme fram til det jeg mener, har prøvd en stund nå uten hell, det jeg mener er og kopiere et bilde i flere eksemplarer for så og gjøre om eksponeringen så de kan brukes til HDR. noen som vet om hvordan?? vet at det skal funke om jeg ikke driter meg ut da Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da må du ta bilder i RAW Formatet. Støtter kamera ditt det? Det er ikke alle som gjør. Når du gjør det så får du opp en RAW editor når du åpner bildene. Ellers så kan du også google "HDR in CS 2" og se hva du finner. AKIRA Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Du kan jo bruke mange tools egentlig, levels, shadows and highlights, exposure ++ Det blir selfølgelig ikke det samme men du får mørkere og lysere bilder. Tviler på at du får noe ut av det. Endret 15. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå