Gå til innhold

Kjøler til AM2 htpc

Wattengård

Anbefalte innlegg

Hepps..

Er på utkikk etter en god og stille kjøler til et am2 system. Systemet skal være en htpc og vifta må derfor være veldig stillegående.

Scythe Ninja og lignende er ikke aktuelle siden jeg har bare 12cm fra toppen av prosessor til "taket" i kabinettet.

Prosessor er montert rett ved 1/2 * 120mm vifter (exhaust tror jeg).

Forslag?

-C-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BIG typhoon(103mm høy) hadde jeg gått for da.. Den kjøler kjempe bra er billig og stille. Den er tung, men jeg har aldri hatt no problemer med det når jeg har drassa pc'n til lan o.l.

Har den selv og er kjempe fornøyd.. Min A64 3200+ @ 2,6GHz har aldri vært over 45grader ved full load om sommeren, og ser aldri 40 tallet om vinteren. :thumbup:

EDIT: NB: De spesifiserte målene er uten vifte

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar
Scythe Ninja og lignende er ikke aktuelle siden jeg har bare 12cm fra toppen av prosessor til "taket" i kabinettet.

Prosessor er montert rett ved 1/2 * 120mm vifter (exhaust tror jeg).

6865643[/snapback]

Antec NSK2400 eller Fusion?? Disse har uansett samme oppsett og det er mange som har de kabinettene på SPCR Forum, så der kan du sikkert finne en del erfaringer..

-Kisp

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
NSK2400 ja :)

Får vel høre på mamoz når jeg henter utstyret om de har noe kurrant stående... De har endel nexus saker i butikken. Men ingen av de spesifiserer om de støtter AM2.

-C-

6866680[/snapback]

Går og vurderer tilsvarende system. Dvs Antec NSK2400 kabinett og AM2.

Noen som har noen bra vifte å anbefale?

Er det Thermaltake Big Typhoon som er beste alternativ?

Tenker først og fremst på lydnivå og pris, vi snakker HTPC, ikke overklokking eller no sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...