Gå til innhold

El-Matador - ikke kommende skytespill :-|

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg kom over internettsiden til dette spillet ved en tilfelidghet tidligere i dag og ga meg link til den.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

JUN06_screenshot_ElMatador08.jpg

JUN06_screenshot_ElMatador07.jpg

Synes du det så festlig ut?

Det synes jeg og derfor lastet jeg ned to demoer.

Nr. 1

Nr. 2

Det eneste jeg kan si om spillet så langt er at det minner grusomt om Max Payne og likte du det, vil du sikkert like dette også!

Litt om spillet på gamespot

Internettsiden er så mye som www.elmatador.net

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vell ikke et kommende spill når det allerede er lansert ;)

Omtale på gamer.

6865735[/snapback]

Jasså? Står at det kommer i slutten av september på gamespot?

6866879[/snapback]

Eg går ut i frå at du bur i Noreg. I så fall er det vel den norske utgivelsedatoen som er av interesse, ikkje den amerikanske. Spelet er ute i Noreg. :)

Edit: Bruker du Gamer.no sin oversikt over utgivelsesdatoer, eller søker deg fram til spelet via søkemotoren, får du den norske utgivelsesdatoen.

Lenke til kommentar

fikk den i dag, men var hærk å installere det.

ikke nok med at de bare kan ha 1 av 2 demo'r installert men har man demo'n kan man ikke installere hele spillet, og så klart funka ikke uninstall'n på demo'n så det var litt hærk.

men skal teste det nå, rengner med det er helt likt demo'n masse våpen og skyting ikke noe takktikk eller historie, men må ha noe å gjøre frem til dark messiah

Lenke til kommentar

Ja, jeg ser ikke hvorfor de har gjort dette(dålige folk bak spillet kanskje)

har spillt de 2 første brettene nå, alt du gjør er å løpe og skyte, ikke noe takktikk ingen ting, fienden har aimbot og treffer deg ALTD, men det gjør ikke noe da du tåler 300skudd før du dør selv på medium.

musikken er forferdelig bråkete og ødlegger den lille stemnigen som er. men du kan ikke bare slå den av, for vær gang du quick saver slår musikken seg på, så du må dempe musikken til null før den blir borte for godt.

du kan bare ha noen få magasiner til vært våpen(men du har med deg 100 våpen da)

noe som er kjipt for hvis man finner et våpen man liker kan man bare bruke det 1 min før den er tom for ammo.

Lenke til kommentar

Nyhus, du tar feil. Liker man Max Payne, er det ikke dermed sagt at man liker dette. Begge spillene bruker samme motor, så de ligner mye teknisk sett - men på det andre er de forskjellige. Mens Max Payne spillene hadde en intrigende historie, friskt og innovativt gameplay og veldig gode dialoger, har dette spillet det motsatte. I tillegg er AI'en skremmende dårlig, og selv om at spillet utgir seg for å være taktisk, så er det ikke det. Det er faktisk så lite taktisk som du kan få det. Du har ingen måte å komme rundt fienden på, og stort sett er det slik at de "plutselig bare er der" etter hvert som du går gjennom brettene, så du må alltid ta dem ut ved å gå "head-on".

AI-vennene dine er mildt sagt tragiske. De lærte seg nok SWAT-taktikker i barnehagen, og de tåler 10% av av det fiendene gjør, så AI-vennene blir så meningsløse at du bare får lyst til å putte ei kule i hodet deres for å ende lidelsene.

Vil du ha noe mer enn et høyst middelmådig, uengasjerende og hjernedødt skytespill: Styr unna. :thumbdown:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...