Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Jeg innbilte meg at for å fjerne nb-ribben måtte man fjerne både den og MOSFET-ribben i tillegg, siden disse var forbundet med en heatpipe. Dette er altså ikke nødvendig? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Denne vannblokken skal passe ifølge produktbeskrivelsen på http://www.aqua-computer-systeme.de/e_shop-index.htm. Ellers er det vel å ta baufilen fatt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Så er det store spørsmålet, får man en vannblokk til å passe på chipset? Skulle helst ha bestilt ganske snart, er det noen andre enn microplex som fører den der? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Festemekanismen er vel den samme på alle nyere Intel-chipset med hemper. Noen har 4 hemper, andre har 2. Min blokk har 4 hemper, men ser ikke noen grunn til at den ikke skal sitte med kun 2 av dem i bruk.*vente leeenge på første lønn* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg anbefaler å snakke med noen som har firma og kjøpe asetek fra Norek. Asetek har sagt hva fortjenesten for importør skal være slik at Norek alltid er mye billigere enn komplett på waterchillprodukter Blir iallefall rimelig og bra. Waterchillproduktene er langt fra dårlige , og endelig ble hydor pumpa byttet ut Endret 23. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå