orangeSPV Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg orker ikke ta hele problemet en gang til, men hadde vært kjempe fint om noen hadde giddi å sett på denne linken her, for så å se om dere kan gjøre meg litt klokere på et problem jeg bare ikke får til. http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=71209 Tusen takk på forhånd om noen gidder =) Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Ingen expert..Har du godt in i enhetsbehandlinga og trykket på ethernet for å installere? Du har ikke bare deaktivert den gamle driveren.Roll back valg? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) I Everest: Under Devices, gå til Windows PCI (ettellerannet). Der skal du få opp fullstendig info om nettverkskortet i høyre vindu. Utropstegnet i Enhetsbehandling betyr at du har feil drivere eller at du ikke har fått installert den ordentlig. Snodig er det at du får signal i det hele tatt. Har du feil driver/installert feil skal du vel strengt tatt ikke få noe signal i det hele tatt... Endret 15. september 2006 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå